loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 215 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (2)

امیر تتلو:اينم از اولين خطايي كه گرفتم نیشخندخودمم زدم و با اختلاف ناچيزى از كنار دروازه بيرون رفت ولى قول ميدم كارى كنم كه همه ضربه ايستگاهيام گل بشه  درضمن كار خفن زياد ميكنما ولى امكانات فيلمبردارى كمه دوربين خيلياشو شكار نميكنه

برای دانلود ویدیو  روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط eli در تاریخ 1393/11/09 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

واقعان ممنونم ازتون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط eli در تاریخ 1393/11/09 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین ممنون ازاین که پست های امیررو آپ می کنید چون من هرسایتی که می شناختم به هردلیلی دیگه سایت آپ نمی شه فقط می شه ازتون یه خواهش کنم می دونم شما هم به اندازه ی کافی برای خودتون مشغله فکری دارین سخته که همه یپستایی که امیرتوی اینستاگرام می زاره آپ کنید فقط اگر ممکنه می شه فقط فیلمایی که امیرتوی اینستا می زاره آپ کنیدچون من هنوزنتونستم فیلمای دوروز فبل امیرودان کنم اگر فقط فیلمای که امیرو رواینستا می زاره روآپ کنید من واقعان ازتون ممنون میشم
پاسخ : چشم حتما


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,898
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,524
  • بازدید ماه : 3,524
  • بازدید سال : 70,725
  • بازدید کلی : 16,352,124