loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 177 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:اينم گذاشتم واسه اون دسته دوستان عزيز كه به ما گفتن شيطان پرست كه بفهمن كه شيطان پرست هفت جد و آبادشونه كه انقدر راحت راجع به همه نظر ميدن !! اين دسته از دوستان بايد بفهمن كه وقتى با من يا راجع به من حرف ميزنن بااااااااايد حواسشون رو جمع كنن !! چون من ديگه واقعا از خودم گذشتم و فقط و فقط براى رضاى پروردگارم تلاش ميكنم و موووووو لاى درزم نميره !!!! بترسيد از حرفاتون و از فكر كثيفتون !!! از خدا بترسين  در ضمن خدا گفته به بدنتون آسيب نرسونيد و من هيچ آسيبى كه نميرسونم با تتو بلكه انگيزه ميگيرم واسه ورزش و زيباييه بيشتر !!! والا به قران اصلا زمان پيغمبر مگه دستگاه استريليزه و بهداشتى تتو وجود داشت ؟!؟ بعدشم خدا كجا گفته به بدن رياضت ندين ؟!؟ پس واسه چى روزه ميگيرن مردم ؟!؟ اينهمه عارف واسه چى رياضت ميكشن ؟ تتو هم نوعى رياضت هست اگه بهداشتى و با نيت و هدفدار باشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,547
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,173
  • بازدید ماه : 3,173
  • بازدید سال : 70,374
  • بازدید کلی : 16,351,773