loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 259 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:اولا كه من رشته ى اصليم كه چهارده ساله دارم كار ميكنم بدن سازى هست و شانس آوردين با اين شرتا عكس نذاشتم !!!! يا شانس آوردين كه كشتى گير يا وزنه بردار نشدم با اون دو بنده هاى تنگه ضايعlaugh يا مثلا شناگر بودم چيكار ميكردين ؟!؟ مرد اگه لختش عيب داشت كه تو تلويزيون نشون نميدادن كه !!!! خلاصه كه اون زنه كه بايد حجابشو رعايت كنه نه مرد !!! قبلا هم گفتم چرا شو !!! چون بدن زن و چاكراهاى ورود و خروجش علاوه بر اينكه از بدن مرد ضعيف تر هست و عبور و خروج شيطان و انرژيه منفى راحتر ميكنه، داراى تحملى برابر با درد زايمان هست و ميتونه اين وجود رو تحمل هم بكنه ! از طرفى بدن زن جذاب تر از بدن مرد هست و شيطان ازش براى فريب دادن استفاده ميكنه !!!!! و هزار تا دليله ديگه كه به خاطرش اين حوا بود كه سيبو چيد و اين زن ها هستند كه همواره در تاريخ جن زده يا تسخير شدن !!!!!! پس حجاب براى زن واجبه اما براى مرد نه !!! مثل آب كه براى ماهى لازمه اما براى گربه نه !!! در ضمن شصت بار گفتم بازم ميگم من مسلمونم اما صليب ميندازم چون هم شبيه حرف تى هست و هم دوست دارم عيسارو و به كسى هم ربطى نداره فک كنمlaugh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,848
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,474
  • بازدید ماه : 3,474
  • بازدید سال : 70,675
  • بازدید کلی : 16,352,074