loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 351 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:مثل موزيک كه توش يه سبک ساختيم به اسم تتليتى من اسم بازيه جديدمم از فوتبال كه يه واژه ى غريبه اينگيليسى هست تغيير ميدم به شوتبالlaugh هم ايرانى تره هم باحالتره هم فوتباليستامونم ببينن من دارم شوتبال بازى ميكنم بهشون بر نميخوره هم شوتام قويتر ميشه هم پروازم laugh كلا هم دوست دارم هرچيو هر جور دلم ميخواد صدا كنم عينه خدابيامرز بابا بزرگم اسم نوه ش مثلا مليكا بود بهش ميگفت محبوبهlaugh حالا بعدا تو شوتبالم موفق ميشم و خودشون به فوتبال دعوتم ميكنن laugh خوبه ؟! من برم شوتبالم و بازى كنم ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,256
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,882
  • بازدید ماه : 3,882
  • بازدید سال : 71,083
  • بازدید کلی : 16,352,482