loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 223 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (10)

امیر تتلو:با عشقم دعوام میشه, دستام یخ میزنه. بابام دستامو میگیره و میگه: نکنه فشارت افتاده!! ببرمت دکتر?? عشقم ناراحتم میکنه, منم با مامانم دعوام میشه و میزنم بیرون,خبری از عشقم نیس. اما مامانم زنگ میزنه و میگه: میدونم ناهار نخوردی! تا نیای لب به غذا نمیزنم.
عشقم با دوستاش میره خوش گذرونی,برا من وقت نداره,خواهرم میاد و میگه: چیه حال نداری? میخوای یه سر بریم بیرون!! عشقم بدقولی میکنه,دیرم شده, داداشم از سر سفره پا میشه و میگه: صبر کن میرسونمت.

نه انگار عشق من اونی نیس که فکر میکنم عشقمه..
عشق من تو خیابون نیست کادو ولنتاین و کات کردن و رفتن نیست... عشق من همین جاست,زیر همین سقف,تو همین خونه!

عشق من خانواده ی منه!
هدیه ولنتاین من قلب پدرو مادرمنه! ... سلامتی همه خانواده ها.....
ولنتاین مبارک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

ببخشید
درسته دمت گرم
بنرو هدرو تا فردا میفرستم واست
شب خوش
پاسخ : میگم اوکی منتظرمااا بای
پاسخ : میگم اوکی منتظرمااا بای

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

منظورم هدر نیس
یه تگی توی قالب سایتت هست که واست نوشتم اسمش Head/ هس که به انگلیسیه
پاسخ : داداش ببخشید من منظورم هد هست من دقیقا گذاشتم قبل هد کد پا اپ من هم قبل هد هس و باز میشه برا تو با نشد؟
پاسخ : داداش ببخشید من منظورم هد هست من دقیقا گذاشتم قبل هد کد پا اپ من هم قبل هد هس و باز میشه برا تو با نشد؟

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

http://freeupload.ir/ifaqsnxmod0z/New_Text_Document__3_.txt.html
اینو دان کن و بخونش
پاسخ : گذاشتم ببین درسته؟پا اپا خودم باز میشه قبل هدر هم هست
پاسخ : گذاشتم ببین درسته؟پا اپا خودم باز میشه قبل هدر هم هست
پاسخ : گذاشتم ببین درسته؟پا اپا خودم باز میشه قبل هدر هم هست
پاسخ : گذاشتم ببین درسته؟پا اپا خودم باز میشه قبل هدر هم هست

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

کد رو قبل از کپی کن
پاسخ : گذاشتم هدر و بنر؟

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

چی شد داداش؟
پاسخ : گذاشتم

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

http://freeupload.ir/i59gpl591b7e/New_Text_Document__2_.txt.html



اینم لینک
پاسخ : گذاشتم

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

از نظر خصوصی واست فرستادم
کدرو واست میفرستم ولی نمایش داده نمیشه
پاسخ : گفتم آپ کن بده برا من نمیاد کد یا عضو شو خصوصی بده به نام کاربری admin
پاسخ : گفتم آپ کن بده برا من نمیاد کد یا عضو شو خصوصی بده به نام کاربری admin

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

اینم کد پاپ آپ

خودت امتحان کن اگه پاپ آپ باز شد یا نه بگو
با نظر خصوصی هم واست فرستادم
پاسخ : داش کدش نمیاد کدو تو ی فایل نت پد بزار بعد آپ کن بعد لینک دانلود بده ب من

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/26 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

بیا اینم لوگو
http://www.axgig.com/images/37391984183021093660.png
اینم کد پاپ آپم

سریع جواب بده منتظرم
پاسخ : خوبه اوکی اما کد پاپ آپت رو بده
پاسخ : خوبه اوکی اما کد پاپ آپت رو بده

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/25 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

دارم واست لوگو میزنم
بعد کدو میفرستم بعد هدر و بنر میزنم
خوبه؟
پاسخ : خوبه بزن بده ببینم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,399
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,025
  • بازدید ماه : 3,025
  • بازدید سال : 70,226
  • بازدید کلی : 16,351,625