loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 121 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (1)

امیر تتلو: راستش خودم دارم با همینا آروم میشم پس میذارم بلكه كسایه دیگه هم كه دلشون آشوبه یكم آروم شن لبخندخبر خاصیم نیست یكم برنامه هام قاطى پاتى شده و یكم موج مخالف زیاد !! خیالیم نیست چون وقتى كه تغییر داره اتفاق میوفته همه انرژیاى طبیعت بر علیهت میشن كه قوى شى و لیاقت تغییر و داشته باشى لبخند مثل آقا موسى كه داره ریاضت میكشه واسه قهرمانى !! پس آتیش امیر جدید دوباره روشن خواهد شد و دوباره امیر مى آید منتها گفتم كه چه جوریشو چه وقتش بستگى به شما و نیاز طبیعت داره !!!! اگه قراره نون خوره اضافى باشم و واسه نفعه خودم باشه همه چى همون نباشم بهتره  پس هر وقت چیزى واسه ارائه نباشه خودم میرم  ما وقته استفادش میریم !! یادتون نره !! شب بخیرقلب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/09/29 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسلام داداش امیر حسین خوب کاری میکنی ک برمیگردی همه چشم امیدمون ب توعه بدون امیر دنیای موسیقی ینی هیچ. داداش خیلی خوشحالم آرزوی سلامتی وموفقیت برات دارمشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 8,954
  • بازدید سال : 45,229
  • بازدید کلی : 16,326,628