loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 99 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:گفتم كه چند تا دوسته خوب دارم كه مشكل ناشنوائي دارن ولى من اصلا ناراحت نيستم !! چون خداوند بنده هايى كه بيشتر دوست داره رو بيشتر آزمايش ميكنه و با ورزش و ايمان به خدا بدترين دردها درست ميشه ! ناشنوايى كه چيزى نيست !!! كافيه چند وقت ورزش سنگين كرد و نفس عميق كشيد !! وقتى با بينى نفس بكشيد اكسيژن علاوه بر تو ريه به مغز هم بيشتر ميرسه !!! پس مغز وقتى اكسيژن كافى دريافت كنه يهو فرمان ميده به گوش و گوش هم مجبوره بشنوه !!!! و وقتى هوا رو با فشار از ريه از طريق دهان خارج كنيد حتما راه ديافراگم و گلو باز ميشه و به راحتى حرف هم ميزنيد !!!! به جوون خودم راست ميگم !! اگه واقعا منو دوست داريد ورزش كنيد و نفس عميق بكشيد و زوووووووود سلامتيتون رو به دست بيارين تا بفهمم لااقل به خاطر من يه كارى كرديد !! تتليتيا هم دعا ميكنن قلبخدايا به هركى كه تصميم داره مفيد باشه واسه بقيه سلامتى بده ! الهى آمين

برای دانلود ویدیو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,502
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,128
  • بازدید ماه : 3,128
  • بازدید سال : 70,329
  • بازدید کلی : 16,351,728