loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 93 شنبه 13 دی 1393 نظرات (2)

امیر تتلو:ياد گرفتم كه هرچى ياد گرفتم و ياد بدم !! من هميشه همه چيو ميگم حتى اگه به ضررم باشه !! الانم چند روزه يه چيزو ميخوام بگم ولى نميدونم چه طورى ؟!! ولى الان ميگم كه "اين حوا بود كه سيب رو چيد" چند روزه هى به دخترا با زبون بى زبونى دارم ميگم كه خيلى حواسشون و جمع كنن !! امروز ميخوام يكم روشن تر صحبت كنم !! حتى اگه خيلى از تتليتياى دخترمون ناراحت شن !! چون بدن دخترا نسبت به پسرا ضعيف تر هست شيطان راحت تر ميتونه از بدنشون عبور كنه و كنترلشون كنه !!حتى تو همه ى فيلماى جنگيرو ترسناک هم اين دخترا هستند كه تسخير ميشن !! واسه همينه كه زن بايد تو پوششى به اسم حجاب باشه !! دختر بايد حواسش خيلى جمع تر از پسر باشه !! دختر بايد مَرد داشته باشه تا ازش محافظت بشه !!براى همينه كه دختر بابائيه تا وقتى كه شوهر كنه !! ( بايد حرف حرفه من باشه و همه ى خونه ها مرد دارن ) اينا رو تو آهنگا هم گفتم اما همه فقط عشق و عاشقيشو ديدن !! به خدا به خواهراى خودمم همينو ميگم و به قرآن اين حرفا چاپلوسى نيست !! به ابلفضل من خودم از همه بيشتر اهل عشق و حال بودم اما ما داريم نابووووود ميشيم !!!بايد يكى كمک كنه !! دختراى تتليتى تورو خدا كمک كنيد و دوره ى چهارده روزتون رو بگذرونيد و حواستون رو بيشتر جمع كنيد !! خواهش ميكنم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاشق تتلو در تاریخ 1393/12/28 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

ایول آقـــــا امیر ایشالله همه همون قد که تو رو دوسدارن ب حرفاتم گوش میدن من ک خودم تحت تاثیر قرار گرفتم

این نظر توسط mohana ahmadi در تاریخ 1393/10/14 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

Vaaaaay toro khoda hersa.mo dar nayar aAaaaaaaaaaaah


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,772
  • بازدید ماه : 1,772
  • بازدید سال : 68,973
  • بازدید کلی : 16,350,372