loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 125 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:پروردگارا وقتى پدر و مادر با بچشون قهر باشن چى ميشه ؟؟ بچه از خونه فرارى ميشه و پدر نگران و به دنبال خشونت و تربيت !! خونه ميشه ماتمكده !! پروردگارا تو شب تولدم ازت ميخوام كه به منو خوانواده تتليتى قدرت بدى تا عشق رو تو كشورمون بيشترو بيشتر به وجود بياريم !! همرو آشتى بديم !! ورزش رو گسترش بديم و قهرمانارو حمايت كنيم و زحمت كشارو معرفى !! خدايا بهم قدرت بده تا بتونم هميشه به كشورم خدمت كنم !! پروردگارا من هدفم آشتى دادن همه با هم و خوب بودن با همس به مردم كشورم بفهمون كه ادب و معرفت چاپلوسى براى مجوز نيست !! خدايا من ميخوام برم تو فوتبال و تتليتيارو بيارم استاديوم و مردوم رو با ورزشگاه آشتى بدم !! من ديگه كنسرت و نفع خودمو نميخوام !! خدايا مگه نميگى از تو حركت از من بركت !! خوب من سيگارمو ترك كردم و ميخوام روزى ٦ ساعت تمرين !! خدايا راهها رو برام باز كن به بزرگيت قسم ميخورم كه تا آخر پايبند به خونم باشم و مخلصه ايران و ايرانى !! خدايا به پاهام هم مثل صدام قدرت بده

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,721
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,347
  • بازدید ماه : 3,347
  • بازدید سال : 70,548
  • بازدید کلی : 16,351,947