loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 51 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:حالم خوش نيس !! ناراحت خودم نيستم !! بابام بهم ياد داده با نون خشک تو بيابونم ميشه زندگى كرد !! خودم به خودم ياد دادم ميشه همش دوئيدو حتى نخوابيد !! اما نگرانم !! نگران "اردشير احمدى" كه ٤ روزه ازش هيچ خبرى ندارم !! نگرانه اينكه نكنه اينهمه زحمت بكشم و به آمادگى برسم و فوتبالمم مثل موزيكم انكار شه !! نگران خودم نيستم نگران اونام كه طاقتشو ندارن زحمتاشون انكار شه و انرژيه زيادشون به تنفر تبديل شه !! نگران اونام كه پاى كامنت فحش خوار مادر مينويسن چون واقعا من ارث باباشون و نخوردم و طبيعت ازشون نميگذره !! نگران اونام كه مست ميكنن و دم خونه خودم و رفيقام داد ميزنن "تتلو بيا بيرون و هلو ماى فريندزز" چون من كه نميرم اما پليس مياد ميگيرتشون !! نگران اونام كه وسط ورزش بهم تيكه ميندازن و چپ چپ نگام ميكنن و نميدونن من دارم واسه خودشون سگ دو ميزنم !! نگران هر كسى هستم غير از خودم !! نگران كشورمم !! نگران مردمم !! نگرانم !! نگران !! يكم دعام ميكنيد ؟!؟ من اصلا ديگه اعصاب نگرانى ندارم به اندازه ى كافى بدنم خستس و هميشه چشا قرمز بوده دستامون يخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 782
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,408
  • بازدید ماه : 2,408
  • بازدید سال : 69,609
  • بازدید کلی : 16,351,008