loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 103 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو بنام تموم شد با تنظیم زیبای نادر کوهستانی که شعر و ملودی این کار از خوده امیر تتلو که نهمین ترک از آلبوم من هستش پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این اهنگ زیباو شنیدنی رو از دست ندید که برای شما دوستانه عزیز با دو کیفیت 128 و 320 آماده کردم+متن اهنگ

 

پخش اختصاصی

 

 

 

AmirTataloo-Tamoom Shod(320).mp3

 

 

 

 

AmirTataloo-Tamoom Shod(128).mp3

 

 


اون اصن نمیدونه من تو دلم چی میگذره ، اون راه خذشو داره
اون اصن نمیفهمه که من چی میگم ، خدای خودِشو داره
اون اصن ناراحتیم ناراحتش نمیکنه ، هدفای خودِشو داره
وقتی میتونه منو عصبی میکنه یهو دیدی حرمَتارو کُشت دوباره
اون میزنه همین فرداش بیرون ، اگه لیاقت داشت میموند
اگه منو دوسم داشت ، واسم آرامش میخواست و رو حرفاش میموند
اون میزنه همین فرداش بیرون ، اگه لیاقت داشت میموند
اگه منو دوسم داشت ، واسَم آرامش میخواست و رو حرفاش میموند

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد
هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد
تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد
هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

اون از اولشم یه رهگذر از این ورا بود ، هرکی هرچی میگفت میخندید بی حیا بود
اون از اولشم یه دو روی مادی گرا بود ، دائم داشت نقش بازی میکرد عین بازیگرا بود
اون دیگه با من نیست دیگه ، هیچ جایی همراهم نیست
دیگه نزدیک مثه عضو بدن نیست ، دیگه همسرم نیست
اون دیگه با من نیست ، دیگه همراهم نیست
مثه عضو بدن نیست ، دیگه همسرم نیست

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد
هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد
تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد
هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,652
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,278
  • بازدید ماه : 3,278
  • بازدید سال : 70,479
  • بازدید کلی : 16,351,878