loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 209 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (2)

امیر تتلو:من از قفسم جدا نخواهم شد به يک دليل ، كه او از من تنها تر است !! هيچ كس قفس را دوست ندارد و هيچ كس به او فكر نخواهد كرد!! حتى در درونش به فكر آزادى و درآغوشش به فكر فرارند !! به فكر شكستن قفلش ميخوابند و به عشق خم كردن ميله هايش بيدار ميشوند !!! اما من به فكر ساختن و پر كردن تنهاييش هستم چون به راستى كه قفس تنها تر از من است !!! پروفسور امير تتلو !!! ٦ ماه تمديد شد و ٢٠ روز وقت دارم اعتراض كنم ولى من اعتراضى ندارم !!! امتحان پروردگارم جايى براى اعتراض ندارد !!! صبر صبر و فقط صبر كسيست كه تنها ملاقاتيه من و قفسم بوده پس مگر ميشود كه فراموشش كرد ؟!؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماهان در تاریخ 1393/11/12 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

داش تتل با این شعرت داغونم کردی له له ..شکلک

چیز جالبی گفتی.. امیر جان اگه میخواید شعر منو گوش کنی به من بگو بلیت کنسرتمو به شما مجانی میدم...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ههههههههه

این نظر توسط eli در تاریخ 1393/11/12 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

واقعان یک وقتایی یه چیزایی میگی که یه شاعر نمی تونی همچین حرفایی بزنه واقعان می شه بهت گفت پزشک بیکار


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,661
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,287
  • بازدید ماه : 3,287
  • بازدید سال : 70,488
  • بازدید کلی : 16,351,887