loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 2247 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (6)

همان طور که قولش را دادیم 

این بار فول آلبوم امیر تتلو  با کیفیت عالی و لینک مستقیم را برایتان آماده کردم مطمئنم خوشتون میاد  پیشنهاد میکنم به هیچ وجه این فول آلبوم زیبا رو از دست ندید

 

برای دانلود آلبوم من کلیک کنید

 

آلبوم زیر همکف

 

Age Rastesho Bekhai***اگه راستشو بخوای

Ba Yade To***با یاد تو

Bargard***برگرد

Bi To Mitarsam***بی تو میترسم

Oon Rooz***اون روز

Rooze Jome***روزه جمعه

Yadet Basheh***یادت باشه

Ye Seda***یه صدا

Zire Hamkaf***زیر همکف

 

 

آلبوم تتلیتی

 

Alo 2***الو2

Daad Nazan***داد نزن

Halemoon Khoobeh***حالمون خوبه

Hesse Khoob***حس خوب

Hesse Mamooli***حس معمولی

Javoonaye Japoni***جوونای ژاپنی

Khabam Nemibareh***خوابم نمیبره

Kheyli Balam***خیلی بالام

Khoone Khoobe***خونه خوبه

Ki Az Posht Lebaseto Mibandeh***کی از پشت لباستو میبنده

Maghze Dar Rafte***مغز در رفته

Man Aroomam***من آرومم

Man Delam Pake***من دلم پاکه

Shahrivari***شهریوری

Ye Chizi Bego Ft Armin 2Afm***یه چیزی بگو

 

تک آهنگ ها

 

Agha Komak Kon New Version***آقـا کمک کن ورژن جـدید

Arike Irano Milad***اریکـه ایران و میلاد

Bikhiyal***بیخیال

Ino Midoonam Ke Midooni***اینو میدونم کـه میدونی

Manam Yeki Az Oon 11TAm***منم یکی از اون 11تام

Yeki Behesh Zang Bezane Ft Ardalan Tomeh***یکی بهش زنگ بزنه

Mardomane Bi Eshgh***مـردمان بی عشق

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلسا در تاریخ 1395/06/17 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

ن عاشق وب سایتتون شدم واقعا عالییییییییییییهههههههههههههه
پاسخ : ممنون نظر لطفتونه

این نظر توسط نفسیییییییییی در تاریخ 1394/12/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

فقط اینکه عاشقتممممممممممممم همیشه عالی هستی امیر تتلووو جونم

این نظر توسط Farbodnazemi در تاریخ 1394/09/10 و 5:17 دقیقه ارسال شده است

خیلی دوست دارم تتل جون آرزو اینه ک یبار فقط یبار از نزدیک ببینمت همین

این نظر توسط ناهید در تاریخ 1394/05/19 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

طبق معموت عالیه...

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/11/13 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

دانلود نمیشه This IP address has currently been suspended. اینو مینویسه
پاسخ : اوه حمید آی پیت داستان شده مودمو خاموش روشن کن

این نظر توسط eli در تاریخ 1393/11/13 و 7:06 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مرسی
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,343
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,969
  • بازدید ماه : 2,969
  • بازدید سال : 70,170
  • بازدید کلی : 16,351,569