loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 295 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (1)

امیر تتلو:يه سرى از آدما بى دليل يه چيزايى بهمون ميبندن و بى خود ازمون پول ميگيرن ما هم كه گيريم و مجبوريم بديم !! اما بابا مگه من يه قرون پول از اين بى صاحب مونده موزيک دراوردم ؟!؟؟! بابا مگه من سر گنج نشستم ؟!؟ بابا اصلا مگه من اجازه ى پول دراوردن دارم ؟!مگه من درامد دارم ؟؟ مگه خونه و ويلاى انچنانى دارم ؟؟مگه حساب بانكيه آنچنانى دارم !؟؟!! ٤ تا دونه توپ و دوچرخه و تردميله و اونم كادوإ ، كادو !! ميفهمين ؟!؟ خوب من كه ميدم ، انگار صدقه دادم اما به خدا درست نيست !!!!!! بابا من موزيكو گذاشتم كنارر ، آقا من غلط كردم خوندم اصلا !! بابا اوووووون و ولش كن اون مرد خستسسسسس !!! من مغزم داره ميتركه از دست مردم اين سرزمين !! من ديروز و كلا تو سفر اجبارى بودم ، پدرمون درومد هر رووزم كه عينه بلانصبت خر فقط ورزش ميكنم ، امروزم گفتم بيدار ميشم با مغز راحت باااز زنگ ميزنن و خبر درى ورى ميدن !!شمام جاى اينكه فحش و درو ورى بگين اين روزا بدونيد كه من از صدتا فحش بدترم، خيالتون راحت، يكم منو دعا كنيد من اصلا حالم خوب نيست، اينجورى دق ميكنم ميميرم ديگه كسى نيست فحشش بديناااا، به خدا قسم راست ميگم ، هركى يه تحملى داره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماهان در تاریخ 1393/11/15 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

امیر جان اعصاب خودتو خورد نکن اون هایی که فحش میدن تو زندگی شون کمبود توجه دارن..شکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 656
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,282
  • بازدید ماه : 2,282
  • بازدید سال : 69,483
  • بازدید کلی : 16,350,882