loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 121 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:يه روزى همه ميفهمن كه جهنم واقعى همين زمينه و بهشت واقعى هم وجود داره و يه روزى همه با ايمان تلاش ميكنن براى رفتن به بهشت !! يه روزى ميفهمن اگه بد باشن حالا حالا ها اينجا گرفتارن !!! بد ترين نوع شكنجه اينه كه چشاتو يه جا باز كنيو از هيچى خبر نداشته باشيو انقدر بالا پايين شى و به دست بياريو از دست بدى كه آخرشم همونجا بميرى و همه چيو بذارى و برى !!!!! خدايا من ميدونم بهشتت وجود داره surprise خدايا من ميدونم اينجا هيچ چيز مهم نيست و هيچ چيزو نميتونم تا ابد داشته باشم ، خدايا من به هيچى دل نبستم و هيچيو واسه خودم نميخوام !! خدايا من ميدونم اينجا فقط يه بازيه اونم يه بازيه كودكانه و هيچ چيزشو جدى نميگيرم خدايا من خَرِتَم  تا آخر اين بازيو ميجنگمو جيكمم در نمياد اما به پاهام قدرت بده كه بيشتر و بهتر بجنگم  الهى آمين

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,728
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,354
  • بازدید ماه : 3,354
  • بازدید سال : 70,555
  • بازدید کلی : 16,351,954