loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 103 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:آقا من امروز اينهمه كار كردم هنوز كلى انرژى دارم !! الان ميتونم برم استوديو تا صبحم رو يه آهنگ كار كنم !! تازه فهميدم اينهمه انرژى كه تتليتيا بهم ميدن يعنى چى !! به خدا راست ميگم اصلا انگار آتيش توم روشنه !!! احساس ميكنم واقعا قوى شدم خيلى !!! خيلى !!! خيلى !! تازه فهميدم بيخود نبود كه مايكل جكسون انقدر كاراى عجيب ميكرد !!!! با انرژى واقعى و عشق هواداراى واقعى همه كار ميشه كرد !!!! مرسى كه هستيد !! مرسىلبخند دوستون دارم و ميدونم كه ايشالا به زودى همه ايران پر از عشق و موفقيت ميشه از مسئولين فوتباليمون و پيشكسوتا ميخوام كه منو عين پسر خودشون بدونن و كمكم كنن واقعا عين همه مرداى ايرانى رفتار كنيد و مثل هميشه جوونارو هدايت و حمايت كنيد لطفا من خاک پاى همتونم و مطمئن باشيد كه نيتم خيره و پر رو هم نميشم لبخند عشق منيد عشوه گريد شب بخير

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,354
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,980
  • بازدید ماه : 3,980
  • بازدید سال : 71,181
  • بازدید کلی : 16,352,580