loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 2237 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (129)

سایت هواداران امیر تتلو

 

اگر با خرابی لینکی مواجع شدید از طریق نظرات به ما گزارش دهید

 

* *از پیج اینستاگرام ما حمایت کنید**

 

www.instagram.com/amirtataloom.ir

 

آدرس ثابت سایت

www.AmirTataloom.ir

 

تماس با مدیر سایت

siteamirtataloom@gmail.com

 

 دانلود آهنگ امیر تتلو بنام فیری دلیوری بزودی

 

 

پست ویژه

  برای دانلود فول آلبوم تتلو روی تصویر زیر کلیک کنید

AmirTataloo-Video Baghalam Kon.Mp4

Amir Tataloo - Be Eshgh Khodet .mp3

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود فیلم در تاریخ 1395/09/08 و 6:04 دقیقه ارسال شده است

ساییتون عالیه فقط فیلم های زیاد تری بزارید از تتلو ( موزیک ویدئو )
پاسخ : ممنون فعالیت خیلی کم شده به لطف دوستان از سایت حمایت نشد..

این نظر توسط Bita tatality در تاریخ 1395/08/10 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

سلااام ببخشید میدونید در حال حاضر شماره تلفن امیر چیه؟تا حالا حدود شش تا شماذه داشته ولی همشون خاموشن میشه اگ شمارشون رو دارین لطف کنید؟راسی سایتتون هم خیلی خوبه
پاسخ : سلام،خیر شما هم دنبال این چیزا نباشی بهتره گیر نمیاد

این نظر توسط Amir hosssin در تاریخ 1394/10/16 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم با خود امیر تتلو صحبت کنم خواهش میکنم که پیام های من رو خودش دوس دارم بخونه امیر تتلو من عاشقتم راستی اسم منم مثل اسم خودت امیر حیین فقظ شرمنده داداش نمیتونم فامیلیمو بگم میشه ازت یه خخخخخخخخخخووواااههههههشششیبییییییی کنم خواهش خواهش میکنم خواهش میکنم پرپولیسی بمون و یه اهنگ بخون راجبه پرپولیس ممنونم ازت امیر جان.

این نظر توسط hedyeh در تاریخ 1394/07/17 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

راستي ببخشيد.يه مدت نتونستم بيام سايت.ولي قول ميددم جبران كنم.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم منتظر فعالیتتون هستم

این نظر توسط hedyeh در تاریخ 1394/07/17 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخ.منم گفتم ولي يكي بهم گفت ادمين اصلي سايت يكي ديگه و چون نميخواد اسمش رو بفهميم فقط گذاشته ادمين!!!!!!!!!!!!!!!!منم فهميدم حالش خوش نيس ولي نپرسيدن عيب نيس!شما هم واس خوب شدنش دعا كنيدشکلکشکلک
پاسخ : چشم ایشاالله خدا شفاش بده امین

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/14 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

دو روز پیش گرفته بودنش انگارشکلک اخبارم اعلام کرد
پاسخ : نخیر دستگیر نشده دادگاه داشته با پای خودش رفته دادگاهش و همه چی خوب پیش رفته و پیانوشم دادن و تموم شد
به شایع ها هم گوش نکنید

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/14 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

چطوری مدیر؟شکلکبینم قضیه دستگیری حاج تتل چی بود میشه بگی؟
پاسخ : ممنون خوبم دستگیری قبلانش؟والا خودش میگفت سر کارای قدیمش بوده

این نظر توسط hedyeh در تاریخ 1394/07/06 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه.دو تا سوال؟اول اينكه نظرات داداش حميد ميخونه و تاييد ميكنه يا آقا آدمين؟دوم اينكه امير جووون هم اينا رو ميخونه؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : 1.خخخخ ادمین همون منم یعنی حمید رضا جفتش یکیه بله من یعنی ادمین یا حمید رضا تایید میکنمو میخونمو ج میدم
2.امکانش هست بخونه چون رتبه 1 سایتمون

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/03 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

مرسی مدیر سایت عالی شدهشکلک قیشنگهشکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/26 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

واقعنیشکلک خخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...12 13 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,046
  • بازدید ماه : 2,046
  • بازدید سال : 69,247
  • بازدید کلی : 16,350,646