loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 303 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:همين الانش ميتونم تو اروپا و آمريكا گرون ترين كنسرتا رو بذارم !! واسه عيد شصت تا مجله اومدن واسه مصاحبه همرو رد كردم !! رابطم با تمام شبكه ها قطعه و سى تا كارگردان پيشنهاد فيلم دادن و رد كردم !!!! والا هرجاى ايران هزار نفر خواستن نمايندگيامو بزنن و با يه مغازشم يه شبه ميتونم پولدارترين آدم ايران شم اصلا ميتونم تو عروسى بخونم و شبى ٦٠ ميليون بگيرم !!! ولى همرو رد كردم و صبح تا شب مفت و مجانى در خدمت مردم و ورزشم !!! من دنبال پول و معروفيت نبودم و دنبال نجات مردم و ورزشم !!! يه روزى همه از حرفاشون شرمنده ميشن اما همه هرروز تو افتتاحيه و جشن و پارتى بودن و من همش همينجام جورى كه يه ساعت پست نميذارم همه ميگن كجايى ؟!؟!؟ من خودمو وقف كشورم كردم و حتى به دوستاى خودم گير ميدم !!! اون پيام بيچاره رو اينهمه اذيتش كردم بله اذيتش كردم از قصد كه به خودش بياد و اومد !!! همين پيام يه اسطوره ميشه و پرچم هممون و ايرانو ايرانيو ميبره بالا !! چرا بايد حسادت كنم !!!؟؟ چيزى كه بقيه تو ٥٠ سالگى بهش رسيدن و من تو بيست سالگى ازش خسته شدم بابا !!! من وكيل وصيه همه هستم و هر روز با يه نفر دعوا ميكنم !! بله !! چون همه بايد درست حركت كنن چون ما تو يه كشتى هستيمو از اين به بعد هيشكى حق نداره زير خودشو سوراخ كنه چون ما هم غرق ميشيم !!!!! همين كارا و تقلبا فيک بازيارو دراوردين كه هيشكى خودش نيست و همه جا پر شده از دروغ !!!! بسه ديگه !!! اينجا كشورمونه و بايد همه باهم درستش كنيم !! من منتظر معذرت خواهى هستم وگرنه بايد از كشتى برن بيرون مگه نه ؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,879
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,505
  • بازدید ماه : 3,505
  • بازدید سال : 70,706
  • بازدید کلی : 16,352,105