loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 309 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:واقعا ديگه اعصاب برام نذاشتن بابا من دارم كارمو ميكنم چيكار من دارين ؟؟ من كه با اين حرفا و اين چيزا كم نميارم و بالاخره اين آلبومم تموم ميكنم ولى خودتون با اين آهنگا ميخواين حال كنين به قرآن زشته انقدر با مغز من بازى نكنين والا به خدا تو كار ما زخم به اندازه ى كافى هست  خستم كردن !!! زير همه پستامونم فحش خوار مادرو بى احترامى حتى به پدرم كه از دنيا رفته، حرفاى زشت!!! بعد ميگن هواداراى تتل بى ادبن !!!! خدايا خودت كمک كن فردا كه پا ميشم ديوار كوتاه تر از ما هم گير بياد و از ما بكشن بيرون بذارن زندگى كنيم ساعت شيشه صبحه و وقته خوابه ما روووووز خوبى داشته باشين

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,559
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,185
  • بازدید ماه : 4,185
  • بازدید سال : 71,386
  • بازدید کلی : 16,352,785