loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 207 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:يه سرى ميگن شيشه يه سرى ميگن نُهِ ! اما من بازم ميگم جفتش !!! چاپلوسيو خوب مياينا !! مجوز واسه عمم ميخوام ؟!؟ آهنگا كه داره مفتى مياد بيرون كه !!! اصلا يه چيز بگم راحت شين چيزايى كه من مينويسم و كسى علمشو نداره كه بدونه چى هست كه بهش مجوز بده يا نه !! چيزايى كه مينويسم اصلا شبيه چيزايى كه مجوز ميگيره نيستو نميخوام باشه و اختراع خودمه و فقط خودم ربطشو ميفهمم به گوش بقيه شايد مربوط نباشه اصلا!!حقم دارن خوب قبل من نبوده همچين جونورى!!! اين چيزارو ميگم و همه چيو جواب ميدم كه آگاهيا بره بالا همين !! پرسيدن مسلمونى چرا صليب ميندازى منم جواب دادم !! مجوز كيلو چنده بابا غير مجاز ما نيستيم كه بريم جواز بگيريم واسه پول حاضر نيستم هيچ جاى حسمو تغيير بدم !!! چهار صبحتون مبارک بابا surprise من از خدا سلامتى ميخوام و عشق تا مفيد باشمsurpriseقبلى پيشاپيشش بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,123
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,749
  • بازدید ماه : 3,749
  • بازدید سال : 70,950
  • بازدید کلی : 16,352,349