loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 635 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

همان طور که قولش را دادیم

دانلود آهنگ زیبای امیر تتلو بنام حسش کن با تنظیم امیر دیوا  که سومین ترک از آلبوم شماره شیش هستش و  بسیار آهنگ زیبایی شده و برای شما دوستان با دو کیفیت 128 و 320 آماده دانلود کرده ام پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی رو از دست ندید+تکست آهنگ

پخش کاملا اختصاصی

 

 

 

Amir Tataloo - Hessesh Kon [320].mp3

 

 

Amir Tataloo - Hessesh Kon [128].mp3

 

 

 

متن آهنگ

 

حسِّش کن ، فرقِ دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفِش کن
دنیای من تویی نصفِش چون ، حسِّش کن عشقُ دِلِتُ مثلِش کن

تو اصَن این خُل و چِلُ بیا هرجوری میخوای تِستِش کن
تو بیا حفظِش کن ، تو بغَلِت طلسمِش کن
صدا کن درِ گوشِش اسمشو ، دوباره واردِ این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم ، که هیشکی ندیده مثلِشو

حسِّش کن ، فرقِ دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفِش کن
دنیای من تویی نصفِش چون ، حسِّش کن عشقُ دِلِتُ مثلِش کن
حسِّش کن ، فرقِ دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفِش کن
دنیای من تویی نصفِش چون ، حسِّش کن عشقُ دِلِتُ مثلِش کن

تو بگیر دستامو فرقِشو چِک کن با دستِ غریبه و حرفامو بِش فِک کن
خُب ببین اشکامو وقتی نیستی میریزن همه رُفَقا گریه هامو دیدن
تو ببین من با تو آروم و رامَم راحت باش بشکن باز هر قانونُ با من
هنوزم پُرِ از عکسامون اتاقَم بدون هوای هردوتامونو دارم

تو اصَن این خُل و چِلُ بیا هرجوری میخوای تِستِش کن
تو بیا حفظِش کن ، تو بغَلِت طلسمِش کن
صدا کن درِ گوشِش اسمشو ، دوباره واردِ این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم ، که هیشکی ندیده مثلِشو

حسِّش کن ، فرقِ دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفِش کن
دنیای من تویی نصفِش چون ، حسِّش کن عشقُ دِلِتُ مثلِش کن
حسِّش کن ، فرقِ دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفِش کن
دنیای من تویی نصفِش چون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,762
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,388
  • بازدید ماه : 4,388
  • بازدید سال : 71,589
  • بازدید کلی : 16,352,988