loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 239 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

هميشه خودم يه حرفى ميزنم كه بهم گير بدن بعد خودم ميام جواب ميدم كه شفاف سازيو فرهنگ سازى شه وگرنه خودم اگه كِرم نريزم كسى بهم بى ادبى نميكنه 😳 خودم و قربانى ميكنم كه يه سرى حرفا زده بشه و بفهميم با كى اومديم سيزده به در و به خودمون بيايم هميشه چون بقيه طاقتشو ندارن 😳 يكى دوبار اشتباهات يه سريو گفتم و دوتا فحش خوردن كار داشت به قتل و غارت و شكايت و ايل كشى ميوفتاد !!! باز ما تهش يه خدافظى ميكنيم اونم باز ميايم laugh اينه كه از اين به بعد فقط به خودم فحش بدين خودمم خيلى ريلكس جواب ميدم و ايشالا سال جديد همه باهم آدم ميشيم laugh نگران منم نباشين من پوستم كلفت تر از اين حرفاس laugh خوب ما ديگه بريم ورزشو ورزش !! چه خبر خودتون خوبين ؟!؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,854
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,480
  • بازدید ماه : 3,480
  • بازدید سال : 70,681
  • بازدید کلی : 16,352,080