loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 181 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:آخيش اين عيد داره تموم ميشه  خدارو شكر  خدارو صد هزار مرتبه شكر كه آهنگ شيشم هم بديم ديگه من ، يعنى ما، مسئوليت اين عيد رو انجام داديم !! نيت كرده بودم كه وقتى همه مسافرت و گردشن، من همشو بشينم خونه و كار كنم و ورزش ، بدون هيچ اجبار و دستمزدى !! به اين نيّت كه مثل هميشه از بقيه يه پله نزديكترشم به معبودم و وقتى همه حواسشون نبوووود من "حواسم بووود" و اين نيّتمم داره درست تموم ميشه و مطمئنم كه يه روزيم عيد من ميشه ! شماره شيش با شيش تا آهنگ به پيشواز اين عيد رفتو با آسوده بخواب سيزده شو بدر ميكنه ! شيشمين آهنگ "آسوده بخواب" آخرين آهنگ عيد امسال كارى ميكنه كه به يه آرامش بعد تعطيلات برگردين  ايشالا كه خودمم به يه آرامش برسم چون هنوز قلبم آشوبه نميدونم چرا، البته كه واسه فشار آهنگاس  رووووووز خوووووبى داشته باشين

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دخترکوچولو در تاریخ 1394/01/13 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

اهنگ کی میاد بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : اومد بیرون گذاشتم تو سایت


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,778
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,404
  • بازدید ماه : 4,404
  • بازدید سال : 71,605
  • بازدید کلی : 16,353,004