loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 191 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:واااااات؟؟؟ چى زر ميزنيد بابا استقلال سه تا اسطوره داره "ناصر خان حجازى" امير خان قلعه نويى و فرهاد مجيدى كه مخلصشونم هستم !! باز يه روز نيومدم مفت برى شروع شد ؟! اين يارو كى هست اصلا من نميشناسمش رفته گفته من با تتلو حرف زدم !!! من استقلالم دوست دارم چون اگه استقلال نبود پرسپوليسى هم نبود !! بيخود طرفداراى استقلال و به جون من نندازين و مفت برى نكنين !! والا من اصلا ايشونو نميشناسم ولى ميگن جديدا رستوران زده خواسته اسم در كنه و اسمم در كرد ديگه بسه،ايشون سالهاس فوتبالش تموم شده استقلالم كه تا امير خانه سلطان هست ايشونو راه نميدن واسه مربيگرى در نتيجه مياد گير ميده به منو پيام ،چيزى كه اصلا بهش مربوط نيست !! من چند روز پيش ميخواستم از اينستا برم اونم به خاطر اينكه زندگيمو گذاشتم و يه سرى با اينكه با "باتو و بزار تو حال خودم باشم و خيلى موزيكاى ديگه حتى گريه هم كردن ميان حتى سر يه خارجى به ما فحش ميدن و به پدر مادرم بى احترامى ميكنن !! دارم ميرم شايد آدم شدند و با كسه ديگه اين كارو نكردن!!! من ميگم ايشونو اصلا نميشناسمش بعد شما ميگين واسه اين دارم ميرم از اينستا ؟! بابا يارو كلا ده هزارتا طرفدار داره ميخواست معروف شه كه شد فسنقورى از اين بيشتر فن داره laugh!! ميگه با تتل حرف زدم معلومه ديگه من اصلا موبايل ندارم داشتمم جوابه ايشونو نميدادم والا laugh!! الكى كسيو گنده نكنيد بابا مادر نزائيده هنوز كسيو كه منو وادار به انجام كارى كنه !! حالا كه اين گه رو خوردين نميرم اصلا laugh تتليتيييييياااااااا هركى زير كامنتا گوه خورد يه جورى بتركونيدش تا بفهمن هواداراى واقعى يعنى چى

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,947
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,573
  • بازدید ماه : 4,573
  • بازدید سال : 71,774
  • بازدید کلی : 16,353,173