loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 187 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:براى بار دهم من اصلا اين آقارو نميشناسم ، من نشستم تو خونم كاريم با هيشكى ندارم و جايى هم نميرم اصلا فقطم راجع به ورزشمو كاراى خودم پست ميذارم!! يهو صبح پاشدم ميبينم راجع بهم مصابحه كردن و بازم فقط ميخوان بكوبمن اونم بى دليل !! خوب اين يعنى چى ؟! جاى من بودين ميگفتين بله پيامو من خراب كردم ببخشيد ؟؟ اونم منى كه اين همه حرصه پيامو ميخوردم و حمايتش ميكردم فقط !! بعدشم سى ميليون استقلالى ميان فحش ناموس به ما ميدن با اينكه اين آقا الان اصلا تو نفته !! اگه اسطوره استقلال بود عين آقا فرهاد يا عين كريم باقرى براى پرسپوليس انقدر صبر ميكرد كه به استقلال خدمت كنه نه اينكه بره سر مربيه نفت شه بياد استقلالو ببره و خوشحالم بشه  يكم فكر كنيد !! انقد حقو نا حق نكنيد !! هركى بزرگتر بود كه حق نداره بيخود گير بده به آدم !! اون پيام بى غيرتم اينهمه حمايتش كردم و اينهمه واسش پست گذاشتم و اين همه باهاش صحبت كردم ، با مربيش مشكل داشت من براش پست ميذاشتم ، مردم فحشش ميدادن ميگفتن همش يا محرومه يا مصدوم من ميومدم حمايت ميكردم منم فحش ميدادن بعد نيومد يه پست بذاره بگه نه آقا اينطورى نيست !! سر بازى با النصر ٤ ساعت زجه زدم توروقرآن پيام آدم باش بعد رفت از رو نيمكت كارت گرفت ، خوب به من چه؟!  تو همه جور حاشيه هست ميخواد پست واسه من بذاره فقط تنش ميلرزه !!! بسه ديگه يكم معرفت داشته باشين  چون باهاتون راحتم هرچى ميشه ميان فحش خوار مادر ميدين بهم !! رفتن پيج خواهرم و فحش كشيدن آخه اين انصافه ؟!؟ اين مردونگيه ؟ غيرت دارين شما ؟! خواهرم پيجشو مجبور شد ببنده اصلا انقدر حرفا ى زشت زدن !! بابا اينا به من گير دادن من كه اصلا نميدونستم ايشون كى هستن اين صد بار ، يكم فكر كنيد !!!!!! يكم معرفت داشته باشين به خدا قسم من همه چيمو ول كردم چسبيدم به هوادارام با هيشكيم كار ندارم ولى هر روز يكى مياد يه سيخى به ما ميزنه خسته شدم به ابلفضل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,033
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,659
  • بازدید ماه : 3,659
  • بازدید سال : 70,860
  • بازدید کلی : 16,352,259