loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 167 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:گفتم كه قُل دادم حتى تتوهام هم بهتر باشه از خارجيا و همه رو دارم از اول ميزنم !! من پاى همه ى حرفام هستم اونم به شدّت و با قدرت و با غيرت اونم فقط و فقط به عشق شما !!! شايد بازم بخندين اما من تو جام جهانيه ٢٠١٨ حاضر ميشم حتى شده با پيراهن تيم مليه تُركيه اگه تو تيم ملّيه خودمون رام ندن وباز آدم حساب نشم ،اونم بعد اين همه زحمت و درد و تمرين !! چون تاحالا هيچ جا به رسميت بازى نكردم امكان پذيره، زن داداشمم تركيه ايه و آشناهاشم هست فقط بايد خيلى خفن شم كه قبولم كنن و اونم باز باعشق و انرژيه شما ميشم !!! اما مهم اينه كه به عشق شما و كشورم اينكارو ميكنم و هميشه يک ايرانيم و پرچم كشورمم هم رو دستم داره مياد همين الان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,466
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,092
  • بازدید ماه : 4,092
  • بازدید سال : 71,293
  • بازدید کلی : 16,352,692