loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 201 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:مادر، كسى كه مامور اين است كه بچه را تا نوجوانى زنده نگه دارد !! به خاطر يک اشتباه ، بچه دار شدن !! او از پدر خسته شده بود و بچه ميخواست !! او بچه دار شد و سالها بچه داشت غافل از اينكه هر بچه اى بزرگ ميشود و حال نه من بچه ام نه او بچه دارد و نه بابا هست !! اگر مادر از پدر خسته نشده بود يا يک عروسک ميخريد !! الان پدر بود و مادر جوان و عروسک هم هنوز بچه بود وخوشحال و من هم عقابى بودم بر فراز ابرها به انتخاب خودم ! تنها ولى وحشى ، شبيه خودم ، آزاد، شبيه طبيعتم !! عشق بزرگترين مجازاته !! بزرگترين مجازات جزاى بزرگترين گناه !! بزرگترين گناهان از بزرگترين انسانها !!! هر چى كوچيک تر باشى پاک ترى !! به حرف بزرگتر هم اگه ميبينى خودش قهرمان و موفق نيست اصلا گوش نده فقط احترام بذار و راه خودتو برو البته راه قلب !!!! پروفسور تتلو ٦

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,746
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,372
  • بازدید ماه : 3,372
  • بازدید سال : 70,573
  • بازدید کلی : 16,351,972