loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 71 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:انقده ردّى باش كه بهت بگن هى بى مخ هر اتفاقى هم كه افتاد بگو عيبى يوخ !! من يه ...خلم كه ميخوام كشورم بره بالا و بچه هاى توش برن جاى رونالدو و مسى رو بگيرن !!! به هر قيمتى ميخواد باشه !! نترس تش مرگه ديگه من شماره شيشم و ميخوام ستارمو از اسرائيل پس بگيرم !!!! من عاشق جارى شدن عشق در ايران و عاشق جنگ با اسرائيلم و بس !!!! هدف دو چيزه !!!! توضيحاتم در مورد يين و يانگ براى اين بود !! هر آبادى اى را نابودى به همراه است و برعكس !! هدف دو چيز است و فقط دو چيز !!!! من خواهان آباديه ايران و نابوديه اسرائيل هستم !!! سر آغاز هر فتنه اى از اسرائيله ، گول كسه ديگه و چيز ديگه رو نخوريد !! من فقط عاشق جنگ با اسرائيل هستم !!! بگو ، من ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,086
  • بازدید ماه : 2,086
  • بازدید سال : 69,287
  • بازدید کلی : 16,350,686