loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/11 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

موش نخوره تو رو اتنا جون
گوله ی نمک سایت
وقتی خوندم از خنده کبود شدم..
الکی مثلا من خوشم اومده خخخخ
پاسخ : خخخخ

این نظر توسط آتنا در تاریخ 1394/03/11 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

اغا اصا عشک شوق تو چشام جم شد.فک کنم پایین خره(بالا خره)گرفتم قضیه ریش گذاشتن عمو تتل چیه.تا اکتشافات بعدی ورمز گشایی های سیاسی دیگر خدا یارو نگهار شما.راستی ترو خدا به فکر چن تا بادیگارد واسه من باشین اخه با این استعداد نهفته ای که من دارم فک کنم همین روزا ترورم کنن.ولی خدایی من حیف شدم باید می رفتم انجمن نخبگان😀😎

این نظر توسط آتنا در تاریخ 1394/03/11 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

اغا م خیلی خر ذوقم اصا اشک شادی تو چشام جمع شد .فک کنم پایین خره(بالا خره)گرفتم قضیه ریش گذاشتن عمو تتل چیه.تا اکتشافات بعدی و رمز گشایی های سیاسی دیگر خدا یار و نگهدارتون.اغا راستی فکر چند تا بادیگارد واسه من باشین اخه با این استعداد نهفته ای که من دارم فک کنم همین روزا ترورم کنن.ولی خداییش من حیف شدم باید می رفتم انجمن نخبگانشکلک
پاسخ : خخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 8,829
  • بازدید سال : 45,104
  • بازدید کلی : 16,326,503