loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 679 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (19)

هماطور که قولش را داده بودیم

دانلود موزیک ویدئو امیر تتلو بنام "صاحب"به کارگردانی تینا آخوند تبار و تنظیم نادر کوهستانی که به مناسبت ماه رمضان خوانده شده ویدئو بسیار زیبایی شده که برای شما با کیفیت HD آماده دانلود کرده ام امیدوارم خوشتون بیاد

 

پخش اختصاصی

 

 

AmirTataloo-Music Video Saheb (HD).Mp4

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط samin2afm در تاریخ 1394/04/17 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه خوشحال میشم ب وب منم سر بزنی
پاسخ : ممنون

این نظر توسط هواداران آرتان وآرشام در تاریخ 1394/04/15 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون عالیه انشاالله که امیر تتلو هم روز ب روز موفق تر بشن شمارو لینک میکنم اگه دوست داشتین لینکم کنید به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/04/15 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

خب من یه سری دیگه اطلاعات جمع کردم راجع به کارای اخیر تتلو به زودی همشو میزارم راستی از اقای ادمین هم تشکر میکنم که حمایت میکنه
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/04/14 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

اخه چه فایده ای داره اگه جایی که زندگی میکنه رو بدونیم وقتی پست گزاشته میگه کسی نیاد خوب دیگه ادمم نمیتونه که بره من ارزوم دیدنه تتلو ولی تو کنسرت که مظاهمت براش ایجاد نکنم
پاسخ : اینم حرفیه اما باید بدونیم

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/04/13 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

آيت الله كاشانی /اشرفی اصفهانی/ باغ فیض /بلوار فردوس /پونک/ جنت آباد/حصارک /سازمان برنامه /شاهین /شهران /شهرزيبا/ شهرک آپادانا /شهرک اکباتان /شهرک اندیشه /شهرک پرواز /شهرک کوهسار/ شهرک نفت /شهرک والفجر/ کن /کوی ارم /کوی بیمه/سلام میدونید این لیستی که نوشتم چیه؟؟این لیستیه که طبق شواهدی که از پلاک ماشین تتلو دارم امکان داره منزل تتلو در یکی از این مناطق باشه اماطبق فیلم هایی که تتلو میزاره به احتمال99.99درصد تتلو در منطقه ی پونک تهران ساکن است لازم به ذکر است که این مناطق در ناحیه 5تهران قرار دارند اما تتلو بیشتر در مناطق2تهران دیده میشه که شامل سعادت اباد/مرزداران/صادقیه/فرحزاد است البته من خیابون و کوچه ی خونه ی تتلو رو هم احتمال میدم که بدونم کجاس فقط یک صدم درصد شک دارم حالا سوالم اینه که شما نظرتون راجع به محل زندگی تتلو چیه؟کجا زندگی میکنه؟
پاسخ : من نمیدونم اما زیاد میره سعادت اباد

این نظر توسط Arash در تاریخ 1394/04/11 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خسته نباشی به عمو تتل گل انشالله در مسیری که در پیشرو داری موفق باشی و به امید ان روز که در اریکه میلاد شما را ببینینم

این نظر توسط یاسین غلامی در تاریخ 1394/04/11 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

امیر تو خودت چرا توش نبودی ولی ایول باحال بود

این نظر توسط تنکس در تاریخ 1394/04/10 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

حمید رضا انلاین که نشدی پس همون ادرس هدرت رو همینجا بده که تو انجمن کد قالب رو پ.خ کنم
پاسخ : انم دیگ

این نظر توسط تنکس در تاریخ 1394/04/10 و 3:59 دقیقه ارسال شده است

پشتیبانی ان شو

این نظر توسط تنکس در تاریخ 1394/04/09 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

سلام حمید رضا!
قالب رو طراحـــــــــــی کردم فوق العاده شیک شد فکر کنم!
دیر شد ببخشید چون 3 الی 4 تا سفارش دیگه هم بود ساعت 11 شب انلاین شو امشب کدش رو بیام بدمشکلک
پاسخ : اوکی فقط اگ نبودم وایسا میام البت هستمممممممممم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 781
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,407
  • بازدید ماه : 2,407
  • بازدید سال : 69,608
  • بازدید کلی : 16,351,007