loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 54 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (2)

امیر تتلو:از بين كاورهايى كه فرستادن اين كاور انتخاب شد دوباره و همينو استفاده ميكنيم !! در ضمن آقاى پور مخبر عزيز زير پست قبلى كامنت گذاشته بودن كه مسخره كردن عباس قادرى كار درستى نيست خواستم اينجا بگم آقاى پور مخبر شما بزرگترا چشم و چال مائين و منم آهنگاى عباس قادرى و جواد يسارى و امثالهم رو هنوزم كه هنوزه بيشتر از اين جديدا دوست دارم و اگه ميخونم و شوخى ميكنم قصدم زنده نگه داشتن ياد و خاطراتشونه و اولا كه من اصلا منظورم مسخره كردن و بى ادبى نيست و دوما اگه اينجورى برداشت شده يا ميشه من هم از شما و هم از ايشون عذر ميخوام ولى اينو بدونيد كه من آهنگاى كوچه بازاريمون رو بر خلافه اين خواننده جديدا، واقعا دوست دارم و همشونم حفظم  حالا اگه سعادت داشتيم و ديديمتون همرو براتون ميخونم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/04/30 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

آهنگ عباس قادریو میگم.......شرمنده نصفه حرف میزنم خخخ حال ندارم کامل بنویسمشکلک

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/04/30 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

کِی آهنگشو خوند؟؟؟
پاسخ : داره میخونه فردا میاد


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 1,703
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,081
  • بازدید ماه : 8,593
  • بازدید سال : 44,868
  • بازدید کلی : 16,326,267