loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 39 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:حاج محسن فردا با همين پيرهنه ، پاى بازيم داداش !! ٤ چشمى تو تلويزيون !! اقا پيام اولين بازيته !!!! محروميت هم تموم شد !! فكر كن آخرين بازيه عمرته !! با ادب با ايمان به عشق پرسپوليس برو توزمين !! باريكلا داداش لبخند بچه ها شما كه رفتين من تا الان حالم خوب نيست !! هيشكى احتراممو نگه نداشت !!!! فردارو بتركونيد كه حالم خوب شه !! بخدا يه ساله ميگن برو تمرين پرسپوليس !! نرفتم !!! گفتم تيم محبومه ،نرم مزاحمشون نشم كه بتونن محبوب بمونن !!!! از بچگيم پرسپولوليسى بودم !! به خدا هزار بار ميتونستم بيام ولى نيومدم چون بهم نياز نداشتين !!! الان اومدم چون نياز داشتين !!! يكيو كه بهتون بفهمونه بابا ما طرفداريم !!!!! ما گل ميخوايم !! بتركووووونيد !!!! من امير تتلو خيلى قشنگ با پاى خودم اومدم اونجا !! هيشكيم دعوتم نكرد ! هيشكيم محلم نداد !! اصلا رام ندادن من از ديوار پريدم !!! ولى شما ببرين !!! شما ببرين !!!! بايد ببرين نبرين من با همتون قهر ميكنم ديگه هيچوقت فوتبال بازى نميكنم اگه نبرين ديگه داداش به اسم تتل ندارين ناراحت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,905
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,531
  • بازدید ماه : 4,531
  • بازدید سال : 71,732
  • بازدید کلی : 16,353,131