loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 106 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (7)

امیر تتلو:متاسفانه يا خوشبختانه اين يه جا فقط مائيم كه تصميم ميگيريم كه يه آهنگ كى بياد و كى نياد يا اصلا مياد يانه !!! اين يه جا قدرت دست ماست ، كسايى كه آهنگ و ميسازيم و شعرشو ميگيم  بقيه فقط ميتونن به همديگه فحش بدن  ٦

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin در تاریخ 1394/06/24 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

اگه خدافظی کنه من که باور نمی کنم واسه همیشه رفته باشه چون هر وقط قهر می کنه 1 ماه بعدش دوباره میاد
اگه بره تا وقتی که دوباره برگرده ما هم به چشم مون یه استراحتی میدیمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/06/23 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

مرسی مدیر ...یه چی میشم به خدا ...
پاسخ : خواهش

این نظر توسط nazanin در تاریخ 1394/06/23 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

ای بابا دیگه دارم دیوونه میشم من که 12 سال دارم مثل تو قهر نمیکنم
اگه قهر کنی یعنی حرف های اون ها رو واقعی گرفتی ول کن فکر کن دارن به خودشون فش میدنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/06/23 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

افرین حرفات کاملا درسته ولی ببین نمیتونه کامنتارو نخونه کامنتای تتلیتیا هم بینشونه من از وقتی این جمله رو گفته با هیچکس بحث نمیکنم اونا فکر میکنن من کم اوردم اما خبر ندارن تو دلم چی میگزره و به چی فکر میکنم ببین همه ی این غهراش الکیه میخواد یکم استراحت کنه بعد دوباره میاد واقعا ممکنه هم یه سری چیزای دیگه باشه ونمیگه به تتلیتیا و اونا اذیتش میکنن سره ما خالیش میکنه عیب نداره بزار خالی شه ولی بخواد دوباره خداحافظی کنه من یکی درکش نمیکنم چون تمامه حرفاش بی معنی میشه یعنی همه ی کارایی که واسه تغییرکشور انجام داده به هدر رفته و اگه بخاطره فوتبال بره واقعا درکش نمیکنم نازشم نمیکشم دیگه ام برام مهم نیست چیکار میکنه چون واقعا نامردیه بخاطره فوتبال خداحافظی کن چون همین خوانندگی بود که باعث شد به اینجا برسه نه فوتبال

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/06/23 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

آره سخته که همش فحش بشنوی .... ولی کامنتارو نخون ....به ــــــــ ِ ت هم حسابشون نکن ...بسه دیگه تا کی می خوای مث بچه ها قهر کنی ...تو خودت بهتر از همه می دونی که ما بی تو واقعا مریضیم ....و خون ما پای توئه ....اینو جدی میگم ...به خودت هم ثابت شدس ...دیدی که اون موقع که رفتی بیمارستان ، چند نفر رگاشونو زدن ؟؟؟؟ و امیر دی وا هم همشونو دعوا کرد ؟؟؟؟ چرا این همه وابستگی و نمی بینی و فقط فحش ها رو میکنی تو بوق ؟؟؟
راه حلش یه جملست : بحث با الاغ ممنوع
پاسخ : حرفات ایول داشت
بحث با الاغ ممنوع

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/06/23 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی سخته همش فحش بشنوه خدا بهش صبر بده

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/23 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

اخی بچم عصبی شده بمیرم واسششکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 3,836
  • بازدید سال : 40,111
  • بازدید کلی : 16,321,510