loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 81 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:تا حالا نه چاپلوسيه عربارو كردم نه اوروپاييا و نه آمريكا و نه هيچ اجنبى ديگه اى رو !! هيچوقت !! اون زمانيم كه دبى بودم بيشتر از اقامتم پول ريختم تو جيبشون و هيچى بدهكار نيستم بهشون!! اگه چاپلوسى هم كردم واسه زادگاهم كردم !! ميتونى بهم بگى اصلا چاپلوس يا سرباز ايران !! بسته به معرفتت !! اما خيالم راحته كه هيچوقت نميتونى بهم بگى مزدور وطن فروشه بيشرف !! دو بار پرچمش رو بدنم تتوعه !! يه جا زير سينم و يه جا رو رَگ دستم !! بابام زير خاكشه و خودم و اونايى كه دوسشون دارم سالها تو هواش نفس كشيديم !! همين دلايل برام كافيه !! ايرااااااان  من يكى هستم !! حتى اگه هيشكى نباشه !! ميتونم زير خاكت باشم پيش بابام استراحت كنم يا ميتونم رو خاكت دنيارو به بازى بگيرم !!! انتخاب با خودته !!٧

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سوده در تاریخ 1394/09/11 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

هوى عمو حواست باشه تا وقتى تتليتيا زندن حق ندارى زير خاک استراحت کنى.اينستا ندارم به خودت بگم ولى به لطف مدير که سايت و کرده سايت اول شايد بخونى کامنتم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,112
  • بازدید ماه : 2,112
  • بازدید سال : 69,313
  • بازدید کلی : 16,350,712