loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 534 جمعه 03 دی 1395 نظرات (5)

مدیرسایت:خلاصه اینک هرچیزی یک دورانی داره قبلا جایی برای چت نبود جایی برای خوندن اخبار امیر نبود هر بچه شیر نخورده ای گوشی دستش نبود اینستا خیلی کم طرفدار داشت تلگرام ک نبود و و و ...
و طرف مجبور بود بیاید سایت بخونه اخبارو کامنت میزاشت
سایت پیشرفت میکرد ماهم تا صب میشستیم آرشیو درست میکردیم و متن و عکس و..
اما بعد مدتی تلگرام و اینستا و بچه 10 ساله ها گوشی بدست شدن دیگ کسی نمیاد سراغ سایت برای خوندن اخبار
یه مدت انقدر چت روم سایت شلوغ میشد که هر ماه مجبور میشدیم که پاک کنیم ک سایت سنگین نشه
امیدوارم جواب کاملی بوده باشه براتون
بنده یک روزی مثل شماها اخبارو میخوندم از سایت ها و فعالیت خیلی زیادی توی انجمنشم داشتم که حالا بگذریم اتفاقانی افتاد ک ما الان خودمون شدیم ادمین سایت بنده هم وقتی میبینم سایت بازدهی نداره دیگ واس چی کار کنم؟
روی سایت دیگم دارم کار میکنم که خیلی امار بهتری داره و روی هاست اختصاصی و قالب و...یک کار فوق حرفه ای.به هر حال من عاشق وب مستریم و قصد اشتغال زایی دارم از این راه نه قصد تفریح

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط م مهسا در تاریخ 1395/10/06 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

سلام. من با اون کاربر (م) فرق دارم .شما به دلیل اسم مون (م) هست,میفرمایید شما یکبار خوبید یه بار بد. اما من هرگز به شما و سایتتون بد نگفتم ممنون که زحمت میکشیدشکلکشکلک
پاسخ : عجب!!والا با همین اسم یه نفر اومد توپید بهمون خخخخ

این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/10/06 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

من اسمم مریم ونوشتم م.همون که گفتی دعوا داری نه اونکه زیر کامنتش نوشتی یک بار خوبی وی بار بد..گفتم فرقشو بفهمید هر میمی میم نیست...ایشالا وضع سایت بهتر از این شه وشما مدیر سایت این قدر حرص نخورید...این از منو دعای امروزم واس شما وسایتتون ومیدونم میگیره ایشالا
پاسخ : بله تازه فهمیدم خخخخممنون میشم مخفف نزنید تشکر بابت دعاتون

این نظر توسط م در تاریخ 1395/10/05 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

سلام حق با شماست اما من جدیدا اومدم تو سایت شما.با سپاس. لطفا نسبت به پست دیگر دوستان ناراحت نشیدقبلا تو نظرات بودم.خدانگهدارشکلک: Oشکلک
پاسخ : شما یک بار خوبید یکبار بد
به هر حال ممنون (:
اما منم دوست داشم سایت مثل قبل بود اما...

این نظر توسط م در تاریخ 1395/10/05 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

خدا شما را شفا بده ...با اون پست گذاشتنت واسه کاربرا ..بهت برخورده این جوری جوابه منو دادی کسی که اول شفا پیداکنه شما هستی آقای مدیر سایت .امامزاده رفتی دخیل ببند شاید بگیره
پاسخ : مرسی (:
من اومدم به کاربرای اندک سایت دلیل کم کاریو گفتم که بفهمن و بدونن چرا سایت مثل قدیما آپ نیست
شما میای زیر پست دعوا داری به من ربطی نداره
ما یه زمانی امیر 30 تا پست میزاشت پا به پاش میزاشتم اما خوب توی پست توضیح دادم دلیل افت سایت رو
همین شما دعوا داری ک هر جوری راحتی فهمیدی؟و..
ما 6000 و خورده ای پست گذاشتم اما حقیقتا دیگ کسی سایت نمیاد سایت هوادار یه زمان بورس بود الان برای چند نفر باید کلی وقت بزارم

این نظر توسط م در تاریخ 1395/10/04 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

شما چرا اعصاب نداری اصلا چرا سایت میسازی؟من هم هر وقت وقت کنم سایتتون میام وسر میزنم..وکامنت گذاشتنی بود میذاشتم ومیذارم واین کارم از روی معرفته وعلاقه است ..بعدم هر جور مایلید...فهمیدید؟در ضمن این اهنگ اخر تتلو من زیاد بد نبود اما خوبم نبود
روز خوش
پاسخ : یا حسین ((: برو دکتر یه قرص ارام بخشی چیزی بخور بیا |:


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,229
  • بازدید ماه : 1,229
  • بازدید سال : 68,430
  • بازدید کلی : 16,349,829