loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 243 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (1)

امیر تتلو:امشب از دعا هم خبرى نيست !! برين خودتون دعا كنيد !! به من چه !!؟؟ هيچى به من ربطى نداره از اين به بعد !! منم ميشم يكى عينه بقيه !! آهنگ تعادلم ميخواستم واسه عيد بدم ، اونم كنسله !! حال ندارم بسازم !! اصلا من ننم فوتباليست بوده يا بابام ؟؟! فوتبالم به من ربطى نداره !! من يه روانيم كه مشكل مغزى داره همه چيم نصفه ول ميكنم !! اينم روش ! من همينجا اعلام ميكنم كه كم آوردم و احمقى بيش نيستم  مرسى

مدیر سایت:دوستان نمیدونم عمو چش شده ما عیدو میخواستیم با آهنگ شروع کنیم خیلی وقته آهنگ جدید از امیر گوش ندادیم حیف شد خدا کنه آهنگ رو بده دعا کنید ممنون

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdie در تاریخ 1393/12/07 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

Sare inke ye zamine doros nadare asabesh khoord shode
ishala khoda komakesh kone شکلک
khoda kone pashimoon she
پاسخ : خدا کنه


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,213
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,839
  • بازدید ماه : 2,839
  • بازدید سال : 70,040
  • بازدید کلی : 16,351,439