loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 3238 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (6)

امیر تتلو:خوب اولا كه من منظورم خانم بختيارى نبود و خيليا بودن كه لايكارو توش كردن ولى ما مثل هميشه حرفو انداختيم زمين و اونى كه صاحبش بود ورش داشت !!! عرضم به حضورشون كه من هنوز هم نميدونم ايشون كى هستن ولى چون تتليتى بودن ما حمايت كرديم و فالورشون رفت بالا ولى نه ديگه نهصد هزارتااااا !!! جنگه مگه !؟؟؟ باز اگه خانم حاتمى يا مثلا على كريمى انقدر ميشد يه حرفى !!! در ضمن شما از سال ٧٤ كار كردى پولشو گرفتى !!! منت گذاشتن نداره كه !! الانم همه جاى ايران اگه رفتين واسه شعبه ى پاندوراتون و تبليغات و پولتون بوده وگرنه عاشق چشم و ابروى مردم نبودين !!! خوش بختانه من يكى از همه چى خبر دارم حتى چيزايى كه نميبينم !!!! من هر روز پروفايلارو چک ميكنم شما كه خودم يه ماه پيش شاتتون كردم دويست هزارتا بودين چطور يه شبه شدين پونصد هزارتا ؟!؟؟ روز هشتصد هزارتاييم چكتون كردم شدين هفتصد هزارتا !!!! و روز نهصد هزارتاييى هشتصد هزارتا بودين چه جورى يه شبه شد نهصد و پنج هزارتا بعد لايكاتون بيست هزارتاس!!! تازه پستى كه دو هفته پيش گذاشتين !!!! من حواسم بدجورى جمع هستش متاسفانه !!!! شما هم يا مثل من كه ديروز معذرت خواهى كردم معذرت ميخواين به خاطر اين متن زشتتون و توهينى كه به هوادارامون و دعا هامون كردين يا هرگز ديگه تتليتى نيستينو هر چه براتون پيش بياد مسئولش خودتونيد !!!! دوروز كه چيزى نيست اون زرشک طلايى به كل از بين رفت چون فكر ميكرد هواداراى ماهم مثل مال خودشون فيكن !!! در ضمن اين تيكه ها كه بهم ميندازين خودم نوشتمشون رو كاغذ : بابا قوى قدرتمند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مينا در تاریخ 1395/08/25 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

ديونه ها......

این نظر توسط عماد در تاریخ 1395/02/24 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

سلام ..اولا ک تتلو یا همون .اقا امیر ..یه خواننده بیخیال این حرفا میشه ...ونباید حرف دیگران ووو جدی بگیر ...وبخاطر لایک .فالو اینقد حرص بخور داش ...شما فقط بسوی پیشرت فک کن ..گوربابا خیلیا یه خواننده خوب وسنگین ....

این نظر توسط فادیا در تاریخ 1394/10/17 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

بره بمیره این بهنوش
حالا فکر کرده کی هست
دوتا فیلم بازی کرده هاااااااااااااااشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آرالیا تتلو در تاریخ 1394/09/29 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

واقعا
از اول ازش بدم میومد کثاافت
ربون عمو تتلم برم که اینقد خوب جواب میده
به قول علی بی غم « کم آوردی تتلو رو صدا کن » خخخخخخخ

این نظر توسط مهسا سرگلزایی در تاریخ 1394/09/24 و 7:50 دقیقه ارسال شده است

والا

این نظر توسط roya در تاریخ 1394/09/22 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

این بهنوش بختازی هم ادم شده.....
اسکول


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 1,359
  • بازدید سال : 68,560
  • بازدید کلی : 16,349,959