loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 549 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (7)

همان طور که قولش را دادیم

دانلود آهنگ زیبای امیر تتلو بنام آسوده بخواب با تنظیم نادر کوهستانی  که ششمین ترک از آلبوم شماره شیش هستش و  بسیار آهنگ زیبایی شده و برای شما دوستان با دو کیفیت 128 و 320 آماده دانلود کرده ام پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی رو از دست ندید+تکست آهنگ

پخش کاملا اختصاصی

 

 

Amir Tataloo - Asoode Bekhab [320].mp3

 

 

Amir Tataloo - Asoode Bekhab [128].mp3

 

متن آهنگ

 

آسوده بخواب ... آسوده ... مثل مرگ با من


حتی نيزه های دورمون همه شاخ و برگ دادن !
آلوده نباش ... آلوده ! مثل فريادم ، حتی بحث های ديروز ميان دائما يادم !

خاطره بد نساز واسم که من حساسم ...
نه مثل من بَرِ تو نه مثل تو هست واسم !

نميدونم کي بود کی ؟! انگار همين ديروز هی ... ! يه عالم بي روح ... يه آدم ديوونه ... !
آه يه مغز پنچر ! يه دست به خودکار يه دست به خنجر ... يه بغض که وصل حنجره است... ! و يه جغد که پشت پنجره است ...!
دنيا داشته مزه بد واسه من ! اَلکی معذرت خواستم ، حتی واسه کاری که نکردم ،عذرمو واسه مغز رَد خواستن !

نميدونم چی شد ؟! هه ... ولي ای کاش ميشد که ! يکمی آروم شم ... يکمی کم بشه از اين شوکه !
دلم يه همدم ميخواد ! تو فاز شلوغي نيستم هرچند زياد ، ولي تنهايي اُوور زده بالا ! وقتشه هم خرجم بياد ...!
من ديگه از همه کندم ! حتي پر از غمه خندم ...! من دورم از همه ميبيني اينجوري ؟؟ عمدنه عمداً ... !! پس خاطره بد نساز واسم که من حساسم نه مثل من برا تو نه مثل تو هست واسم ... !! فراموش شو از عالمو ! فراموش کن عذابمو ! هم آغوش شو برا منو !
اصن دور شو از آدمو !
يه فرشته ، يه همدم باش ... ! يکي که مثبته حرفاش ...! يکي که مرحمه دستاش !! رو زخم من نمک نپاش ...!! خاطره بد نساز واسم که من حساسم نه مثل من برا تو نه مثل تو هست واسم

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mostafa در تاریخ 1394/07/26 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

عاقا این تلگرامی ک تتل تو چنل تلگرام میگه اینقد بهش پیام ندید آدرسش چیه؟؟ من واسش اسوده بخوابو رمیکس کردم و بین طرفدارا تو اینستا پخش کردم .. درعرض سه روز ساختم وقت کم بود خیلی کامل تر از رمیکس قبلی ک آقا میثم زده بود واسش ؛ اما انگار تتل خودش متوجه نشده ؛ نه تو چنلش گذاشته نه پیج اینستای منو ک به اشتباه بلوک کرده بود از بلوکی دراورده....توروخدا اون تلگرامی ک تتل میگه کم پیام بدین بهش ،آدرسشو واسم بفرستین، شماره تلفنمم میدم تا راحت تو تلگرام منو اد کنین و واسم بفرستین
پاسخ : telegram.me/amirtataloo7

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/02/02 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

اهنگشو خیلی دوست دارم از اون موقعی که داده بیرون هرچی گوش میدم سیر نمیشم

این نظر توسط تکبیت در تاریخ 1394/01/28 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط بی نام در تاریخ 1394/01/27 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی عالی بود مثل همیشه کار تو درجه یکه
پاسخ : مرسی

این نظر توسط niloofar در تاریخ 1394/01/19 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود دوست داشتین پیش منم بیاین
پاسخ : باشه

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/01/14 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ارامش خاصی داشت عالی بود
پاسخ : دقیقا

این نظر توسط دخترکوچولو در تاریخ 1394/01/14 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

لاااااااااااااااااااااایییییییییییک
عمو عالی بود
تو این البوم این اهنگ خیلی قشنگ بود
منتظر اهنگ دیگ هستم تتلووووووووووو


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,608
  • بازدید ماه : 1,608
  • بازدید سال : 68,809
  • بازدید کلی : 16,350,208