loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 311 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (2)

امیر تتلو:حالا كه با خوانوادم آشنا شدين جا داره با مادر عزيزم هم آشنا بشين surpriseيعنى باز گفتم خوب نكنه حسوديش شه كه خواهرامو گفتم و مامانمو نگفتم laugh اسم اين فرشته، كه البته عكسش رو دستم هم تتو هست "فريده" هست اما بابام سر عقد اسمش رو گذاشت "مريم" و "مريم" صداش ميكرد !! همه فاميلاى بابامم "مريم"صداش ميكردن !! منم دوست دارم "مريم" صداش كنم چون فريده كه بچه بود و يه دختر كوچيک و رويايى تو خونه ى باباش !!! اين مريم بود كه منو به دنيا آورد و اين همه سختيو مثل يه مَرد تحمل كرد و الان من در خدمت شمام surprise يادمه انقده بَد بودش همه چى مادرم همش عين يه مَرد كار ميكرد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسیم تتلیتی در تاریخ 1395/05/05 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ عالیه ولی کاش برای ورود به انجم ایمیل و وبلاگ رو اجباری نمیکردید چون من نه ایمیل دارم نه وبلا که میشه یه کاری کنید که آسون تر شه.شکلکشکلکشکلکشکلک
ممنون میشم که ایمیل و وبلاک رو بردارید برای عضویت در انجمن.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز وبلاگ اصلا نیازی نیست
و برای عضویت شما این ایمیل رو بزنید و عضو شید و وارد انجمنی شید
nasimtatality@gmail.com

این نظر توسط عسل در تاریخ 1395/01/07 و 3:42 دقیقه ارسال شده است

جججججوووووننننن امیر جونم بدون من یکی از طرفدارای پرو پا قرصتم
همه ی آهنگات عالیهههه
مثل خودت


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,761
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,387
  • بازدید ماه : 3,387
  • بازدید سال : 70,588
  • بازدید کلی : 16,351,987