loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 573 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (2)

امیر تتلو:بابا شما كه بى احترامى ميكنيد مگه از شيكم مادرتون بيرون نيومدين ؟! مگه حيوونيد ؟!؟ يا مثلا مگه من به خواهرتون تجاوز كردم ؟!؟ خوب حال نميكنى نيا تو پيج بابا اين صد بار مگه كِرم دارى خدا نشناس؟!؟ دوست ندارى آنفالو كن !! آنفالووو يعنى همون دكمه ى سيكتير بابا دعوتنامه كه برات نفرستادم اصلا غلط ميكنى مياى تو پيج من اگه ازم خوشت نمياد !! من دوست دارم تو پيجم تبليغ گياهخوارى كنم، بى پدر مادر اين فحش ناموس داره ؟!؟؟! انگار از رو ننه باباشون رد شدم يه جورى با حرص فحش ميدن والا !! حال نميكنى گِت سيكتير آوت بابا  يهو قاطى ميكنم يكيتونو گير ميارم تا بفهمين پشت اينتر نت فقط لاتينااا !! اينجا فحش دادن كه گندگى نداره بابا بچه ١٠ ساله هم بلده اينجا فحش بنويسه  تتليتيااا هركى فحش داد مادرشو به عذاش بشونيد اينا آدم بشو نيستن laugh

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسیم در تاریخ 1395/04/12 و 3:41 دقیقه ارسال شده است

تتلو نگو بلا بگو...
عاشق خودت و صداتیم همه ی اهنگاتم حفظیم ،دوست داریم ...ماچ از طرف من و اجیم
شکلک

این نظر توسط شوکولات در تاریخ 1394/01/30 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

ایول بالاخره جوابشونو داد په تا اونا باشن بیان حرفای مفت بزنن


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,326
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,952
  • بازدید ماه : 2,952
  • بازدید سال : 70,153
  • بازدید کلی : 16,351,552