loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 1275 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (11)

دانلود آهنگ زیبای امیر تتلو بنام فاز خونه با تنظیم امیر دیوا  که هفتمین ترک از آلبوم شماره شیش هستش و  بسیار آهنگ زیبایی شده و برای شما دوستان با دو کیفیت 128 و 320 آماده دانلود کرده ام پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی رو از دست ندید+تکست آهنگ

پخش کاملا اختصاصی

 

 

Amir Tataloo - Faze Khooneh [320].mp3

 

 

Amir Tataloo - Faze Khooneh [128].mp3

 

متن آهنگ

 

منم و هِدفونَم ، میخوام فقط چِت کنم
بعد به تو فِک کنم ، میگی دیوونه شدم فِک کنم
بذا بگن خُلِ ، بذا بگن پُرِ
عُقدَس و رو الکُلِ ، اصن بذا برَن همه از دورِت
بذا تنها شی ، وقتشه سَمپاشی
یه سری باید برَن آره سختِ که کر باشی
تویی که میگفتی بی من یهو میمیری
برو دوس دارم ببینم ، چطوری میری

چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه
چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه

زندگی دروغه ، تو هم یه دروغی حتماً
حتی اگه مشکلاتَم بسازن بروسلی از من
هنو دردُ بروز میدم طعمِ شبُ تو روز دیدم من
منم و یه حس بد که ندارم حتی حوصله ی بابا ننمو
میخوام اصن از همه بکَنمو ...
منم و گوشیم همون که خیلی وقته که همَمون توشیم
میخواستی رومو کم کنی رفتم از رو ، کوشی ؟! چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه
چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه

منم و سیگار بیدار بیدار بیدار بی حال ، دورَم دیوار دیوار دیوار بیکار
به امیدِ دیدار انگار این بار ، به امیدِ دیدار این بار بی ما
برو اصَن مشکلی نی ، برو فِک نکن که فحشِت میدیم
ما هرچی که پشتِت میگیم تو روتَم میگیم و نیستیم پشتِ گریم
اوضاعِ خوشگلی نی ، اصلَنم از رو گشنگی نی
تو هر چی که میخواستی رو داشتی نخواستی که روزِ خوش ببینی

چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه
چشمام اگه کاسه خونِ واسه اونه ، که فازِ هیچ جا نیست به غیر از فازِ خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یه دونه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/19 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

یه سوال اگه قوری چینی بشکنه میشه اصلا بندش زد چه طور این کارو میکنید ادم یا میچسبونش یا میندازش دور
مگه داریم بندش بزنیم /بیچاره باکلی کامنت سرو کار داره یه وقت حالا ندیده دیگه اینقدر بزرگش نکنید مدیریت یه سایت سخته کلی وقت واسش میزاره لطفا یکم درکش کنید همیشه سایت اپ شده است پستارو همیشه میزاره این کاراشم در نظر بگیرید لطفا
پاسخ : ممنون

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/19 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

مثله همیشه عالی بود عاشق اون تیکه شم که میگه منمو گوشیم همون که خیلی وقته که هممون توشیم خیلی باحاله

این نظر توسط دانیال نامور در تاریخ 1394/02/31 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

سلام دانیالم تبادل بنر میکنی؟
اگه تبادل بنر میکنی در نظرات سایتم خبر بده
پاسخ : خبرت میکنم

این نظر توسط دانیال نامور در تاریخ 1394/02/25 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

عالیست

این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/02/23 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

سلام ، خسته نباشید ، من اینستاگرام ندارم و تمام کار های امیر تتلو رو از وب شما پیگیری می‌کنم ممنون شکلکشکلک
پاسخ : ممنونم

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/02/21 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

وبتون بيسته خيلي از سايتتون خوشم اومد
پاسخ : ممنون نظر لطفته

این نظر توسط shadi در تاریخ 1394/02/15 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

ارزوم شنیدن صداته و یکبار از نزدیک دیدنته

این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/02/03 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی کلمه ای برای توصیفش پیدا نمیکنم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/02/03 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

عالی بود بود بهتر از این نمیشه

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/02 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

قبول دارین که دل ادما قوری چینی نیست که اگه شکست بشه بندش زد؟
پاسخ : من معذرت میخوام آخ ندیدم کامنتتو تایید نکردم ناراحت شدید ببخشید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,876
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,502
  • بازدید ماه : 4,502
  • بازدید سال : 71,703
  • بازدید کلی : 16,353,102