loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 145 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:آقا يه چيز باحال بگم ؟!؟ من ديگه از هيچى ناراحت نميشم نميدونم چرا laugh به جون تک تكتون يارو فحشمم ميده خندم ميگيره فهميدم ديگه واقعا از رو باسن سوزيه چون واقعا من به هيشكيشون تجاوز نكردم هرچى فک ميكنم laugh بعدشم هر كى اخراج ميشه از هر جا خندم ميگيره ميگم ببين چقدر اسكل بوده كه اخراجش كردن بعد هركى قهرمان ميشه خندم ميگيره ميگم اَاَ هنوزم يه سرى ميتونن قهرمان و موفق شن ، پس منم ميتونم  هركى ميميره هم خندم ميگيره ميگم آخيش راحت شد  خلاصه كه من نميدونم خل شدم يا عاقل ولى كلا ديگه با همه چى حال ميكنم  دوستون دارم laugh خيلى قِشنگيم هممون  كى بوده چى گفته ؟!؟ بياين ، بياين بخنديم يكم دوره هم  هركى هر چى خنده دار بلده بنويسه laugh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,249
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,875
  • بازدید ماه : 3,875
  • بازدید سال : 71,076
  • بازدید کلی : 16,352,475