loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 71 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (6)

امیر تتلو:آدم بى رگ بى خاصيته مثل شوت تو تيرك اونايى كه نميتونن ببخشن ، بى رگن !!! هموطنو بايد بخشيد اگه ميخواى جدى جدى عشق جارى شه !!! ما همرو بخشيديم حتى اونايى كه چاقو زدنمون  از صدا سيما هم معذرت ميخوام كه گذشتم جورى بوده كه مجبور شدين فيلترم كنيد  عيبى يوخ  اصلا بازم فيلتر كنيد دمتونم گرم  خودمم سعى ميكنم فيلتر كنم خودمو باز  ولى والا به خدا اگه گونى اندازم بود خودم ميرفتم ميشستم توش و ميگفتن بندازنش پشت وانت و ببرن يه راست بهشت زهرا و از دست همه چى راحتم كنه !! پس گشتم نبود و نگرد نيست !! بدم نمياد يه چند وقت بخوابم اما خوابم نميبره ❤️ آقا من از همه معذرت ميخوام ، بياين عشقو جارى كنيد تو پيج كه داش اميرتون خستس ، ميفهمين ؟! خسته ٦

برای دانلود ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/05/12 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

ميدونيم خسته اي ولي چيكاركنيم اخه بيا يه بوس بده اصلاشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1394/05/12 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

چون تو گفتی می بخشمشونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/12 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

ینی من روانی استایل پاهاتم ...خیلی خوشگلن

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/12 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

از سایت دان کردم چه طور مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نگران شدم
پاسخ : اخ بازدید پست 0 بود وقتی کامنت بزاری

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/12 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

خوب دانش کردم میزنه تو تیرک؟؟؟؟؟!!!
پاسخ : اره از کجا دان کردی؟از سایت ک نکردی

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/12 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

خدا نکنه اون روز نیاد ببین واقعا سخت بود من تمامه روز گریه کردم خوب دخترم احساساتیم برام وقعا سخت بود ببخشمش ولی وقتی دیدم بخشیدیش خیالم راحت شد همه ی تتلیتیا بخاطرت میبخشنش :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
پاسخ : شما ویدئو رو دان نکردی چرا؟
پاسخ : شما ویدئو رو دان نکردی چرا؟


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,098
  • بازدید ماه : 2,098
  • بازدید سال : 69,299
  • بازدید کلی : 16,350,698