loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 394 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (5)

به همون خدايى كه منو از شاگرد سوپر ماركت رسوند به اينجا كه شدم خار تو چشم خيليا اونم تكو تنها و دست خالى ، اگه حلال نكردن آدما رو توبه نكرده بودم حلال نميكردم كسيو كه منو تو تلويزيون نشون داد امّا شطرنجى !!! يا نشون نده يا درست نشون بده ، مگه من متجاوز يا مواد فروشم ؟!؟ خدايا هممون و ببخش و به راه راست هدايت كن  الهـى آمين

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/08 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

خب این چه ربطی به حرفم داشتم در ضمن قبل اینکه من بگم مثل اینکه خودتون قصد داشتین بزارین
پاسخ : بله کلی گفتم.حالا نزننن هههههههه.

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/08 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

خب حالا اصلا نخواستم
پاسخ : ههههههه ویدئو رقص عربی رو گذاشتم

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/08 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

نه بابا داداشی من که امسال به خاطر کنکورم گوشیم تو بایکده با لب تابم میرم اینستا امیر که نمیشه فیلما رو نگاه کرد فقط میتونم تصاویر با متن هارو ببینم در ضمن تا دیر وقت کجایی کلک؟
پاسخ : ههههههه ی جا دیگ نمیگم ریا میشه خخخخخ

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/08 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

داداش حمیدرضا لطفا فیلم رقص عربی امیر رو بزار
پاسخ : تو کامنت قبلی گفتم.امشب میزارم.آبجی تو از کجا میدونی ویدئو هاش هس؟میری اینستا تتلو؟خودت اینستا گرام داری؟

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/08 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام وخسته نباشید شکلک خواستم بپرسم که چرا فیلمای اینستای امیر رو دیگه نمیزارید؟ دیروز چندتا گذاشته بود ولی شما نزاشتید؟شکلکشکلک
پاسخ : بله درسته متاسفانه 2 روز من آخر شب میرسم خونه ویدئو ها رو نذاشتم اما امشب میترکونم ی ویدئو هس امیر عربی میرقصه میزارم امشب


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,980
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,606
  • بازدید ماه : 3,606
  • بازدید سال : 70,807
  • بازدید کلی : 16,352,206