loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 285 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (4)

امیر تتلو:هيشكى نتونست تحملم كنه چون قوانينم سخته !! اونام كه موندن واقعا مَردنو هميشه باهام ميمونن !! گفتم كه ما اسم سختى رو ميذاريم بخت !! اونايى كه اينو درک كردن و كنارم موندن و سختى كشيدن ، همه باهام يه روزى رو نوك قله وايميسن و دستا به آسمون با روى سفيد خدارو شكر ميكنن و به اون روزاى سخت افتخار !! هيچ وقت يادم نميره هيچ وقت، هيچيو !! بعدا بر ميگردم به عقب و اسكلت هايى كه كاشتم و به سرانجام ميرسونم !! من يادم هست همه چيو حتى "ويدئوإ تو نميتونى مثل من باشى !! حتى كوچيك كوچيكشونو ميگردم وپيدا ميكنم و حقشو ميدم و بزرگ بزرگشونو ميشونم رو به رومو شرم و تو چشاش ميبينم !! من امشب اميدوارترم از هميشه و هنوز تنها ولى وحشى اما تنهاييام هم مال شماست و با شما مرسى از اين متن قشنگتون واقعا دوسش داشتم و حرفاى دلم بود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/09 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

ولی انگار یکم دلخورین در هرصورت من ازتون عذر میخوام امیدوارم ببخشید چون تقصیر من بود نباید انقدر صمیمی میشدم
پاسخ : نه آبجی جدی ناراحت نیستم

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/09 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

فکرنمیکردم قبول کنید گفتم شاید بابت قضیه دیشب ازم ناراحت باشین ولی درهر حال ممنون
پاسخ : نه ناراحت نیستم
پاسخ : نه ناراحت نیستم

این نظر توسط ANGRY BIRD در تاریخ 1394/02/09 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

اقا حمیدضا علی قاسمی تو پیجش یه فیلم گذاشته که انگار با سیا والتون و زنش بیرون رفتن اگه براتون مقدوره اونم بزارید
پاسخ : اها باشه اوکی اما اول پستای امیرو میزارم تموم شد اونم حتما میزارم

این نظر توسط دخترکوچولو در تاریخ 1394/02/09 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

عاااااااالی بود
عموجون ایشالله ب هدفت برسی
مرسی از وبتون ک همیشه آپ میکنینشکلک
پاسخ : خواهش میکنم ممنون بابته کامنتتون


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,298
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,924
  • بازدید ماه : 3,924
  • بازدید سال : 71,125
  • بازدید کلی : 16,352,524