loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا ملودی در تاریخ 1394/02/31 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

منم همینجورم ساناز.شاید خیلی بدتر.خیلیشکلک

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1394/02/24 و 7:46 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم مشکلت حل بشه برات دعا میکنم . راستی منم مثل تو خوب نیستم فقط خوشبحالت تو یه مشکل داری ومن هزارتا این روزا حالم خیلی بده اصلا موندم چه غلطی کنم هرچی هم مشکل دارم ریختم تو خودم به هیچ کسی هم نگفتم و فقط دارم خودم باهاش دست و پنجه نرم میکنم خدا کنه این روزا خیلی زود بگذره خیلی حالم گرفته است.
پاسخ : ایشالله. مشکلت حل شه.برات دعا میکنم اما مشکلتو با یه نفر در میون بزار.ببخشید سایت قاط. زده تایید میشه کرد اما ج. نمیشه داد


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,491
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,117
  • بازدید ماه : 4,117
  • بازدید سال : 71,318
  • بازدید کلی : 16,352,717