loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 209 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:خوب ميريم سراغ دعاى هر شبمون و همه باهم دعا ميكنيم ، بد و خوب ، پسر و دختر ، پير و جوون و زن و مَرد !!! خواهش ميكنم كه زير اين يه پست فقط بى احترامى نكنيد و فقط همه دعاهامون رو بنويسيم!!! خدايا همه ى رفتگان رو ببخشو بيامرز خدايا تو جمعهامون چهارتا بزرگتر بذار كه كمک و مديريت كنن نه چند تا عشقه قدرت و عشق مقام  خدايا مرداى واقعى رو سر جاهاشون قرار بده كه بسازند ! خدايا به ما بخشندگى بياموز و افتادگى و عشق بدون قيد و شرط رو به مردم سرزمينم ياد بده الهى آمين

مدیر سایت:سلام تتلیتیای گل خواستم بگم اگه سایت اپ نشد یا دیر آپ شد دیگ  حق بدید زمان امتحاناست بعد امتحانا میترکونیم ایشاالله موفق باشید سایت آپ میشه ها اما ی وقت نشد یا دیر دیگ ببخشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساناز در تاریخ 1394/02/31 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

با عرض پوزش از زید محترم جنابعالی
بنده سوالاتی از مدیریت محترم دارم
اگر شما مایل به پاسخگویی میباشید
امشب از ساعت 9به بعد منتظر حضورتان
در قسمت پشتیبانی هستم البته لازم به ذکر
است که این درخواست بنده را رو حساب افکار
منحرف نزارید چون هم بنده در جریان عشق اتشینتان
به زیدتان هستم هم اینکه خود به شخص دیگری
علاقمند هستم پس از جانب من مطمعن باشید
که هیچ گونه خطری برای شما و زیدتان و روابط
عاشقانه تان ندارم.این نکته را هم به این دلیل بیان
کردم که گویا در شب گذشته جنابعالی دچار یک سوء تفاهم
شدید با تشکر ساناز چشم و دل پاک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,663
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,289
  • بازدید ماه : 3,289
  • بازدید سال : 70,490
  • بازدید کلی : 16,351,889