loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 127 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (8)

امیر تتلو:دنیا دروغه ! تا یه چیزی و ندیدی باورِش نکن ! ولی انقد برو جلو تا ببینیش !! اینم از آهنگِ " اونی که فکرِ فرداشه " با تنظیمِ " امیر دیوا " هشتمین آهنگ از آلبومِ " شماره 6 "  عشقِ منید امیدوارم که باهاش حال کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/07 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

وقتی میگی دمت مشتی
معلومه از اون ادمای پلشتی
کیف کردین چی گفتم
پاسخ : خخخخخخخخخخخ اره

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/07 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

راستی ملو ی خانم بزرگتر معلومه بدجور تو کف ج به من هستی
که میری کامنتام رو میخونی تا بتونی به اتو در بیاری
خب اگه کم اوردی سوت بزن دیگه چرا اینجوری میکنی..

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1394/03/06 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

بیشین بابا سرجات دختره ی ..... از بس قاطی کثافت کاری و پسر بازی
هستی فک میکنی همه مثل خودت هرز میپرن
نفله جون تو برو همون نه نه بزرگ امثال خودت شو تو کثافت کاری براشون الگو باش
و بزرگشون کن خب حقم داری بالاخره پیشکسوتی گفتن . تو هم که خدای اینکارایی...
محض اطلاع خانم نه نه بزرگ و له له ی دخترای پسرباز من بچه سعادت ابادم
ولی معلومه بعنی تابلو که تو برای امین ابادی
ولی نه قشنگ داری پرچم امین ابادو میبری بالا دمت جیز خانم .....
پاسخ : اینو با زور تایید کردم بعدشم پاک میکنم دیگ هم کامنت های دعوا و توهینو تایید نمیکنم

این نظر توسط مینا ملودی در تاریخ 1394/03/05 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

ساناز سعادت ابادی تو؟یا نازی اباد ؟راسی تو با معقوله ی دوسدخترو بسر حال نمیکنی؟معقوله؟برو نی نی برو .من امثال تورو بزرگ کردم .تو سن بلوغی خب اینام نشونه هاشه.خخخخخخخخخخخخخخخشکلک

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/04 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم داداش جونم وظیفست
هرکی هرچی گفت به شما دو نفر یعنی
امیر و شما داداشی
حوالش کن سمت خودم
من با استراتژی های خاص خودم
که طبق متد روزه باهاشون برخورد میکنم.
پاسخ : آفرین احسن

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/04 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

نظر قبلی رو من یعنی ساناز فرستادم
پیج تو هنگه کادر اسم رو نیاورد.با تشکل شکلک
پاسخ : اوکی

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/04 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

جون بابا.
ملودی صمیمیتت تو حلق.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حمیییییبییید جاااان!!!!!!!!!!!!!
بهتر نی بگی اقا حمیدرضا
کشمش هم دم داره ها
حالا چون عشق مخفف کردنی
بگو اقا حمید
اینجوری زشششششششته دختر
پاسخ : دقیقا آبجی ساناز مرسی

این نظر توسط مینا ملودی در تاریخ 1394/03/04 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

دمت مشتی حمید جان بابت زحماتتشکلک
پاسخ : ممنون مرسی از شما بابته نظررات


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 4,288
  • بازدید سال : 40,563
  • بازدید کلی : 16,321,962