loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 39 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:چهار صبحتون مبارك surprise من امروز از خدا ميخوام كه يه مغازه ى خوب پيدا كنيم و شعبه ى والتون تو ايران رو هرچه سريع تر راه بندازيم تا بتونيم هم اشتغال زايى كنيم و هم ديگه جنساى قلابى به هوادارام نفروشن و همچنين ميخوام كه بتونم خيلى زود تو يه تيم خوب فوتبال تمرين و بازى كنم كه تتليتيام استاديومهارو پُر كنن ايشالا  شما چى ميخواين ؟!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آتنا در تاریخ 1394/03/11 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

اوه فک کن خخخخخخخ خیلی خفن می شه . اخ چه حالی بده شما فوت بالیس بشین. من خودم از جنوب ایران می کوبم میام فقد بازی شما رو ببینم.ولی من و که را نمی دن مگه این که از لا در نگا کنم.خلاصه شما که خودتون بهتر می دونین ولی وجدانن خنده داره.امید وارم ناراحت نشده باشین چون واقعا منظوری نداشتم ولی اخه هرچی فک می کنم تصور شما تو زمین فوتبال خنده داره.ولی فک کنم این از سیم می مای مخ خودم باشه اخه اصولا من به پوست پیازم می خندم.امید وارم به خواستتون برسین.اوه یهو چه فلسفی شدمشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 849
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,475
  • بازدید ماه : 2,475
  • بازدید سال : 69,676
  • بازدید کلی : 16,351,075