loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 71 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:باور كن "گوسفنده" تا لحظه ى آخر ، باورش نميشه كه ما انقد كثيف و بى عاطفه باشم كه بكشيمش !!! ميگه من كه كاريش نداشتم آخه !!! نه اين داره با من بازى ميكنه !!! لحظه ى آخر كه سرشو ميبرى تازه شروع ميكنه دست و پا زدن !!! خدا بارها و بارها تو قرآن و همه ى داستانا به ماگفته ما "حتى ، حتى ،حتى ، حتى، پرندگان را غذاى شما قرار داديم !! بابا چه جورى بگم اين "حتى" يعنى چى ؟؟؟؟؟ هزار بار گفتم  يعنى اگه داشتى ميمردى "حتى" ميتونى از حيوانات تغذيه كنيم !!! يعنى وقتى زندگى پنجاه پنجاه شد ، جون انسان مهم تره !!!!! يعنى تو قحطى !!!! مگه الان حيوون نخورى ميميرى ؟!؟ بابا اين همه مواد غذايى هست !! من خودم اين همه ام ورجه وورجه دارم الان بيشتر از يك ساله گوشت نميخورم مگه چيزيم شد ؟!؟ @hemayat_heyvanat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,160
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,786
  • بازدید ماه : 2,786
  • بازدید سال : 69,987
  • بازدید کلی : 16,351,386